loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 49 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (8)

مدیر سایت:سلام دوستان راستش واقعا خسته شدم از همه چیم زدم ک سایت آپ باشه اما فعالیت ها تو سایت کمه واقعا انتظارم از سایت بیشتر از ایناس امشبم فقط پست دعا رو گذاشتم.واقعا الان به روزت ترین وبه تتلیتیو داریم اما انتظارم بیشتره از سایت خواهشا برای اینکه بتونم انرژی بگیرمو سایت بهتر از قبل اداره کنم آدرس سایتو همه جا به اشتراک بزارید ب همه معرفی کنید سایتو، دیگ داره تابستونم میشه و درسا تموم میشه.اماره وب واقعا پاینه نسبت به فعالیتمون.فقط ی تشکر از دوستانی که تو کامنتا هوامونو دارن  خودشون میدونن کیا رو میگم.ببخشید سرتونو درد آوردم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/03/16 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

من تنها کاری که میتونم بکنم نظر دادن چون وبسایت ندارم خوب چیکار کنم دوست داشتم کمک کنم ولی ندارم متاسفم اما کامنت میزارم ولی اونایی که وبسایت دارن بزارین اقا بابته این سایت از کارو زندگی افتاده همش داره اپ میکنه ممنون میشم
پاسخ : ممنون مرسی اما میتونید اگ برنامه ای دارید تو پستاتون بذارید

این نظر توسط tataloo در تاریخ 1394/03/16 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

حاجی تا اخرش پشتتیمشکلکنبینم خسته باشیاااااااا
پاسخ : فدات

این نظر توسط atena در تاریخ 1394/03/16 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

سلاااااام اغا راس می گن دیگه هی ایشون زحمت می کشن اپ می کنن ماام عین بز با نیش باز نگاشون می کنیم. نچ نچ نچ خیلی زشته به خدا. خیلی زشته..... خیلی زشته....خیلی زشته...می فهمی زززززززششششششتتتتتتتههههههههه.ساناز خانومم راس می گن دیگه ما که نباید بگیم به چپمون که اینا واسه من زحمت می کشن و منم به شدت سعی دارم بی لیاقتیم و با نظر نزاشتن ثابت کنم.اصا شما از خدا نمی ترسین. از قیامت چی. ببینم شما اصا جواب شهدارو چی می خواین بدین.برادر تسبیح من کوش؟ اوه فضا یهو چه معنوی شد دوستان من می رم زیارت عاشورا بخونم هرکی حاجتی چیزی داره کامنت بذاره... راستی مدیریت جووووون می شه بگین من جز و کدوم دستم؟؟؟؟دو تا گزینه داری
1-بله
2-اره
خواهش می کنم راستش و بگو من جنبم بالاس😉☺😀
پاسخ : نه شما هم پرچمتون بالاست

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/03/16 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

آقا هفته ی دیگه کنکوره بعدش قول میدم من هرروز بیام نظر بدم کلی هم سوال دارم بپرسم تورو قران پستارو بذار اینجا تنها سایت خوبه هوادارای تتله من بعد از کلی گشتن اینجارو پیدا کردم تازه میخاستم بعد کنکور از همه بچه های این سایت کمک بخام که سایت حمایت از تتلو درست کنیم که حرفای خودمون در مورد تتل توش باشه نه پستای خود تتلو با کلی عکس و اینا و هرکی هم به تتلو بی احترامی کنه جوابشو بدیم تورو خدا پستارو بذارشکلک
پاسخ : بعد کنکورم منتظر شما هستیم باشه میزارم

این نظر توسط sahar در تاریخ 1394/03/16 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

من ب شخصه به عنوان یه تتلیتی سعی میکنم در حد توانم پستا رو دنبال کنم و نظرم بزارم...
واقعا ممنون به خاطر تمامی زحماتی ک برا سایت میکشینشکلک
پاسخ : ممنون

این نظر توسط mahsasoli در تاریخ 1394/03/16 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

میدونی چیه ب نظر من اصن وبلاگتو حذف کن ن ب خاطر اینکه بد باشه ها ننننن اما ب نظرم وبلاگ داشتن و پست گذاشتن و هر روز و هر روز اپ کردن زحمت الکی و پول شارژ و حجم اینترنت ادم حروم میشه چون میان میخونن نصفشون نظر نمیدن نصفشونم فحش میدن امیر که این همه پست میزاره و قربون صدقشون میره و مشهورم هس و میان فحش میدن چ برسه ب ما تتلیتیا ب هر حال دستت درد نکن سایتت عالیه اگه حذفش کنی من خیلی ناراحت میشماااا راستی پ این همه کاربر چَ کار میکنن؟؟؟یکم فعالیت کنید خب دوستانننننن هه نکه من خیلی فعالیت دارم حالا من جزو کدوم دسته ام؟؟
پاسخ : شما وسط جفتشونی.فکرشو کردم اما دلم نمیاد

این نظر توسط فاطیما در تاریخ 1394/03/16 و 7:05 دقیقه ارسال شده است

وای نه ترو خدا سایتو اپ کنشکلکشکلک
پاسخ : شماها حمایت کنید

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/03/16 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم که من تو گروهی که سایلنت میکنن به یه ورشون
و نظر نمیزارن،نباشم .
ولی خب خیلی ادم باید گشاد بازی دربیاره که هر روز بیاد اینجا و
پست هارو دنبال کنه و حتی یه نظر هم راجع به پستا نده .
الان هم کار ی کردین که مدیریت بقیه پستارو نزاره
اصلا چرا راه دور بریم به قول عمو هر کی نظر نزاره زشته خره


پاسخ : شما جزو اونایی که تشکر کردم ازشون


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 840
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,466
  • بازدید ماه : 2,466
  • بازدید سال : 69,667
  • بازدید کلی : 16,351,066