loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 146 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (5)

امیر تتلو:چهار صبحتون مبارك  من از خدا ميخوام كه هر چه زود تر كنسرتامون راه بيوفته و بتونم اشتغال زايى كنم و مفيد باشم و يكمم پولدارشم ديگه laugh الهى آمين  شما چى ميخواين ؟!؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/03/17 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

اقا بیخیال شین دیگه دعوا نکنید لطفا
پاسخ : دقیقا منم تایید نمیکنم

این نظر توسط atena در تاریخ 1394/03/17 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

این نظر توسط مدیر سایت حذف گردید
پاسخ : اقا دعوا نکنید من ک تایید نمیکنم

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1394/03/17 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

هشه وایسا بینم دونه دونه اینارو بخون بعد دوباره چهارنعل برو
اولا خیلی ضایعی که ج حرف من میگی فک میکنی خیلی بارته این تویی که هیچی بارت نبست حالا اومدی واسه من نطق میکنی
دوما رو سر گاو که جایگاهه شماست من هیچ وقت جای شما نمیشینم بالاخره پیشکسوتی گفتن جنابعالی هم که یه ادم عقده ای خب حقته باید تورو بشونن روسر گاو
سوما یکی تو راست میگی یکی چوپان دروغگو
چهارما نه تو الیسی نه اینجا سرزمین عجایبه که وقتی میگی اشتغال زایی یعنی چی منظورت اینه که نمیدونی قضیه والتون چیه خب پس این ذغالی که گرفتی دستت
منو سیاه کنی برو جلو اینه تا میتونی خودتو سیاه کن
پنجما اینو خوب تو گوشت فرو کن با من در نیفت
شیشما زدن بچه نازه فحش بچه صلواته پس با این حرفای صدمن یه غازت ناراحت که نمیشم هیچ تازه باعث خوشحالیم هم میشه که به نفر رو به باسن سوزی انداختم خخخ
هفتما مورد پنج رو زیر پا نزار که .....
پاسخ : دیگ این جور کمنتاا تایید نمیشه

این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/03/16 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

من از خدا میخوام همیشه امیر خوش حال و سلامت باشه و میخوام که دیگه خداحافظی نکنه و دیگه کسی واسش شایعه درست نکنه و فحشش ندن امین

این نظر توسط atena در تاریخ 1394/03/16 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

ساناز خانوم شما که فک می کنی خیلی بارته بذا زمین کمر درد نگیری یهو.این راجب همون اشتغال زایی و والتون بود که شما برا من احساس خوشمزگیتون گل کرد.من خودم خوب می فهمم اشتغال زایی چیه فقط نمی فهمیدم والتون قضیش چیه اینم بدون که هرچی بخوای با عقده ای بودن خودت و شاخ نشون بدی جات فقط رو سره گاوه همین الان اگه ناراحت می شی برات درس می شه که برا من خوشمزه بازی در نیاری


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 511
  • بازدید ماه : 3,815
  • بازدید سال : 40,090
  • بازدید کلی : 16,321,489