loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 135 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (3)

امیر تتلو:منو توكه عزيزم  پست قبلى دوست داشتم اونجورى پست بدم چون منم آدمم و عصبى ميشم و اون مامور برق عزيز حقشه آدم شه و فردا هم كه بياد برقو وصل كنه حتما آدمش ميكنم !!! كلا شصت هزار تومن پول برق ما اومده و من واقعا نديدم قبضو  اومده اطلاع هم نداده برقو قطع كرده !! ما از كارو زندگيمون افتاديم و تو گرما و بى برقى نشستيم و دو برابر پول برقشونم بستنى داشتيم تو فريزر كه همش خراب شد !! جمعه ضبط كليپ داريم اگه آهنگمونو نرسونيم كلى هزينه ى فيلم برداريمونم از بين ميره !!! حالا شانس آورديم بچه كوچيك نداشتيم !! خلاصه كه واقعا بايد احمق باشه كسى كه اين همه ضد حالو به خاطر يه بيشعورى به آدم ميزنه  منم هرچى گفتم راست گفتم  بيشعوره يارووو

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/03/27 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

کاشکی اینو از اول میگفتی نمیدونی چه قدر عصبی شدم ممنون از جوابت روزه قیامتم که ببینمت هم ازت سوال میپرسم ولت نمیکنم
پاسخ : هههههه باشه منتظرم

این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/03/26 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

عزیزه من خر خوب که نیستم منو کاربری که بالا صفحه میومد نیست رفتم انجمن نمیتونم چت کنم نوشته باید عضو شید چه ربطی داره واقعا جوش اوردم اینو دیدم
پاسخ : بخدا باید دوباره وارد شی خوب هر بار بری میاد بیرون خودش برو ب این ادرس www.amir-tataloom.rozblog.com/login نام کاربری و پسوردتو بزن بعد بیا انجمن

این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/03/25 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

اقا مگه من عضو نشدم اومدم تو چت روم چرا الان که اومدم دیدم حذف شده خودت گفتی بیا انجمن واقعا چرا؟
پاسخ : حذف نشدهههههه بچه ها چت کردن پاسخ تو رفته عقب


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,247
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,873
  • بازدید ماه : 2,873
  • بازدید سال : 70,074
  • بازدید کلی : 16,351,473