loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 59 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (4)

امیر تتلو:كارمون همين الان تموم شد !! عجيبه كه ايندفعه انقدر درد كشيدم و اينهمه طول كشيد !! راستش از اونجايى كه آدم بايد تقاص كارا و گناهاشو با درد و رنج پس بده احساس كردم تو اين دوره ى پاكى كه هممون باهم شروع كرديم احتياج به كشيدن همچين دردى دارم و خودم باز داوطلب رفتم زير سوزن و مطمئنم كار درست رو انجام دادم و كار به حرف هيشكى ندارم !! اين روزا خيلى روزاى بد و سختى بود اما هميشه سعى ميكنم تو روزاى بد و سخت خودمم نمك رو زخمام بپاشم تا قوى تر شم و دردا هم بفهمن كه هر چى باشن واسه من كمن !! ميگم كه چيزى كه نكشتت قويترت ميكنه آقا بهروز دم شما هم واقعا گرم ، واقعا زحمت كشيدى  رووووز خوبى داشته باشيد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/03/31 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

من اصلشو گرفتم ولی خیلی دیگه ترکیه یعنی تو شک بودم خیلی لحجش باحال بود

این نظر توسط tataloo در تاریخ 1394/03/31 و 1:57 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگس
ایشاالله هیچ وقت عمو تتلمون درد غمی نداشته باشه
پاسخ : ایشاالله

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/03/30 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم مرسی
پاسخ : نه داشتم اهنگو میزاتشم.خواهش میکنم الان میرم تو کارش.شما اهنگه صاحب اصلشو دان کن

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/03/30 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

میگم کاش سایت قابلیت سرچ کردنم داشت من الان اون عکسای تتلو و نیمارو میخام که شبیه هم بودن باهم مقایسه کرده بود ولی پیداش نمیکنم شکلک
پاسخ : اضافه میکنم امشب


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 847
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,473
  • بازدید ماه : 2,473
  • بازدید سال : 69,674
  • بازدید کلی : 16,351,073