loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 131 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (3)

امیر تتلو:باعرض ادب و احترام خدمت اين دوست عزيز كه متاسفانه من افتخار آشناييشون رو نداشتم و نميدونم چرا ايشون انقدر تند و خارج از ادب هميشه راجع به من مصاحبه ميكنن در صورتى كه من بارها و بارها اعلام كردم كه من كوچيك همه هستم و يك خدمتگذارم و بس !! در جواب جناب نوش آباديه عزيز بايد عرض كنم كه اولا در كار خير حاجت هيچ استخاره نيست و ثانيا من براى بار چندم توضيح ميدم كه بنده فرمان رهبرمون رو به عنوان يك سرباز ايرانى و كسى كه تو ايران متولد شدم انجام دادم و همونطور كه همه ميدونن مقام معظم رهبرى حساسيت خاصى روى مسئله ى هسته اى دارن و حقم دارن و اين فرمان رو هم چند روز پيش توى تلويزيون به ما يعنى همه ى ملت ايران دادن كه مسئله ى هسته اى مخصوصا توليد برق از اين راه بسيار مهم و ضرورى است براى ملت ايران در ضمن اينكار به صورت هديه و كاملا رايگان بود و قرار نيست به جايى فروخته بشه كه ما بخوايم براى صدور و فروشش مجوز بگيريم و براى تمام جاهايى كه فيلمبردارى شده مجوز از مسئولين مربوطه گرفته شده و همه و همه با عشق و احترام كمك كردن به اين كار چون اينجا ديگه بحث امير تتلو و ويدئو و موزيك نبود بلكه بحث انرژيه هسته ايمون و فرمان رهبرمون و يكدلى و همبستگيه ملت ايران بود و در آخر هم تحويل صدا و سيما داده شده و اگر اون عزيزان لطف كنن مجوزشو صادر كنن پخش ميشه ايشالا!! نميدونم شما يا از درست شدن اين كار و حمايت انرژيه هسته ايمون خوشحال نيستين كه بعيد ميدونم، يا دوست دارين قدرت نمايى كنين كه ما همه جوره گفتيم كوچيكه همه ايم و شما بزرگ مائين ويا شخصا از صدا و قيافه ى بنده خوشتون نمياد كه اونم بازم من ازتون معذرت ميخوام و سعى ميكنم رو خودم بيشتر كار كنم  خواهش ميكنم كه اين موزيك ويدئو رو به چالش نكشيد چون نه من، خيليا واسش بى منّت زحمت كشيدن اونم زير آفتاب و با زبون روزه و واقعا نيّتمون خير بوده و قصد هيچ درامدزايى دَرِش نبوده ومطمئن باشين خوده خدا هم راضى بوده و كمكمون كرده وگرنه واقعا واسه پسر تنهايى مثل من همچين چيزى تقريبا غير ممكن بود  ممنونم و ارادتمند ، امير تتلو ٦

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزا جوون در تاریخ 1394/04/24 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

چ پررررر روووووووووووووشکلک

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/04/23 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

اخ اخ اخ ...چه بی ادب...مگه داریم ؟ مگه میشه ؟شکلک

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/04/23 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

کی از حسین نوش آبادی نظر خواست؟؟مگه اونم به صدا وسیما ربط داره؟؟؟؟
پاسخ : والا


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 890
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,516
  • بازدید ماه : 2,516
  • بازدید سال : 69,717
  • بازدید کلی : 16,351,116