loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 141 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (3)

امیر تتلو:شرط ميبندم اگه مايكل جكسون زنده بود و ايرانى بود همه بهش ميگفتن دو جنسه ى دماغ عمليه شيطان پرسته همجنسباز !!! سرزمين ما متاسفانه شده سرزمين قضاوت !! هرچى باشى يه چيز ميگن و تو يه همچين شرايطى كارى كردم كه فقط بتونن چرط و پرت بگن، اونم تابلو در حد فحش خوار مادر و اونم تابلو از رو حسادت !! خدارو صد هزار مرتبه شكر  سرم بالاست و رو سفيدم جلوى خودم و خداى خودم و همين فردا هم اگه سرم و بذارم زمين ، نه آرزو دارم نه وابستگى  بذار بگن خله و بذار جاى تشكر انرژى منفى بدن !! چيزى كه برميگرده به خودشون با اين فرق كه من تحملشو دارم ولى اونا نه  خدايا شكرت هممون رو به راه راست هدايت كن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عاطي در تاریخ 1394/04/23 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

چرا امير عكس ازباشگاهش نميزاره يعني ديگه نميره خيلي وقته نه حرف ازاقاموسي و تردميلو اينا نميزنه
پاسخ : فکر کنم فقط فوتبال میره

این نظر توسط رزا جوون در تاریخ 1394/04/23 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

یعنی تو هر شرایطی سکوت نکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من ک اصلا اهل سکوت نیستم فوران میکنمشکلکشکلک

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/04/23 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

چرت با ت دو نقطس...گفتم در جریان باشی..(دیدم که می گم)شکلک
پاسخ : اره اشتب نوشته


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 863
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,489
  • بازدید ماه : 2,489
  • بازدید سال : 69,690
  • بازدید کلی : 16,351,089