loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 147 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:يه رياضيه سادس اگه من شماره چهار باشم و چهار تا ديگه مثل من باشه ما ميشيم پنج تا !! اگه شماره پنج باشم و پنج تا ديگه مثل من باشه ما ميشيم شيش تا وحالا كه من شماره شيش هستم اگه شيش تا ديگه مثل من باشه ما ميشيم هفت تا !! اين يعنى اينكه هرچى هستى بايد به اندازه ى خودت براى ديگران هم بخواى وگرنه پله ى بعدى وجود نداره اين يعنى هرچى بيشتر باشى بايد تعداد بيشتريو همراهت بخواى و اين يعنى آنچه را براى خود ميپسندى براى ديگران هم بپسند اونم به همون مقدار نه بيشتر و نه كمتر !! اگه كمتر باشى به خودت ظلم كرديو پله ى بعدى نيست اگه بيشتر باشى به ديگران و پله ى بعدى نيست !! هر كه بامش بيش برفش بيشتر درصورتى كه هم اصراف زياد خرابى به بار مياره و هم "انبار" زياد !! اگه زياد انبار كنى ميگنده و اگه بگنده اصراف كردى !! همون قدر باش كه هستى و همونقدر بخواه كه ميدونى و همونقدر بدون كه ميتونى !! چيزايى كه نميتونى رو ندونى بهتره اگه ميخواى هرچيو كه ميدونى بتونى !! دانستن هيچگاه به اندازه ى توانستن نيست !! پيغام منو به خودم بده چون شايد كساى ديگه در جريان حرف منو تو نباشن و اشتباه برداشت كنن و به هيچ كس و هيچ چيز جز پروردگار اطمينان نكن زيرا كه همه انسانيم و لغب انسان چيزى نيست جز جايزالخطا و از كسى كه با اين لغب آفريده شده هر لحظه انتظار خطا داشته باش، از هر كس و هر چيز به غير از پروردگار !! پروفسور امير تتلو  روووز خوبى داشته باشين ٦

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عاطي در تاریخ 1394/04/24 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

اقا من گيج شدم چي شد جمله سنگين بود صلوات ختم كن


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,820
  • بازدید ماه : 1,820
  • بازدید سال : 69,021
  • بازدید کلی : 16,350,420