loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 109 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (2)

امیر تتلو:كليپ انرژيه هسته اى را چه كسى بخواند مهم است ؟!؟ چرا آتيش گرفتين ؟ دو حالت داره يا من ضد ايران خوندم يا شما ضد ايرانيد، كار من كه معلومه راجع به چيه و همه هم ميدونن پس شما بدون شك وطن فروشين كه اين چيزارو ميگين !! اگه كسه ديگه اى ميتونست،حتما ميخوند اونم خيلى زودتر از من !!! آيا واقعا خواننده و تيمى در ايران بود كه كارى به اين عظمت رو ميتونست و نكرد؟؟ منظورم پكيج كامل كاره يعنى شعر و ملوديو تنظيم و صدا و تصوير و بازى !! اگه ميتونست كه حتما تو اين دوازده سال ميكرد و اگه ميتونست و نكرد حتما خيانت كرد!!! اگه كسه ديگه ميخوند آبروى كشورمون جلوى خارجيا ميرفت چون واسه خارجيا تيپو قيافه و بازى و شعور شعر و موسيقى مهمه نه تتو نداشتن !! درسته كه من يه تتو دارم فقط كه به خاطرش همتون بهم گير ميدين و دقيقا اين چيزيه كه خارجيا بهش گير نميدن هيچ تازه خيليم باهاش حال ميكنن، ممكنه هموطناى خودم از رو حسادت آبرومو ببرن اما لااقل مطمئنم من آبروى كشورم رو با اين ويدئو حتى يك درصد هم لكه دار نكردم كه هيچ تازه خيلى خيلى هم در دنيا سربلند خواهم بود با اين كار فوق حرفه اى !! پس خجالت بكشيد و از خدا بترسيد ، فقط همين !!٦

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزا جوون در تاریخ 1394/04/25 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

واقعا که اینقده شعور ندارین خجالت بکشینو از خدا بترسینشکلک

این نظر توسط عاطي در تاریخ 1394/04/24 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

اخ بگم چي بشن اين حسووودا كه هرچي ميكشيم از اوناس امير اين جور روزنامه ها كه حرف مفت ميزنن زياده تو مثه هميشه بگو بيخيال همه


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 424
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,050
  • بازدید ماه : 2,050
  • بازدید سال : 69,251
  • بازدید کلی : 16,350,650