loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 96 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:تشكر ، تشكر و تشكر  اول از همه از مقام معظم رهبرى كه بدون شك ايشون و وجودشون و فرمانشون باعث ساخت اين كار شدن و بعد از امير دريا دار سيارى مرد واقعا بزرگ و با عشق و ارتش و سپاه كشور عزيزمون و ورزارت و حفاظت اطلاعات و نيروى انظامى و مديران و مسئولان و مردم خوب و با عشق انزلى و منجيل ممنونم همه و همه با عشق و با احترام و با قدرت اونم با زبون روزه بهمون كمك كردن و من دست تك تكتون رو ميبوسم  واقعا شرمندم كردين و واقعا افتخار دادين  باور كنيد من خودم هنوز باورم نميشه همچين كار زيبايى ساختيم و شك نكنيد كه همش به خاطر وجود تك تكه شما بود و من بار ها گفتم الانم ميگم كه خاك پاى مردم ايران هستم و هيچى نيستم جز يه خدمت گذار  مرسى كه بهم اعتماد كردين و خدارو صد هزار مرتبه شكر ميكنم كه منو داداشم اردشير احمدى تونستيم جلوتون رو سفيد شيم  خدا رو صد هزار مرتبه شكر  خدايا ممنونم ازت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 1,711
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 8,883
  • بازدید سال : 45,158
  • بازدید کلی : 16,326,557