loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 457 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (3)

مدیر سایت:سلام خدمت همه دوستان همون طور که در جریان هستید دوستانی از امیر حمایت کردن به خاطر آهنگ و ویدئو انرژی هسته ای که من گفتم متن کامل اون ها رو بزارم همه بخونن

خوب دو دوست عزیز آقای حامد زمانی(خواننده پاپ و مجاز کشورمون)

و حمید صفت(خواننده زیر زمینی)

از امیر در صفحه شخصیشون حمایت کردن که من براتون اماده کردم بخونید

 

متن حامد زمانی:

دم هر کسی که خودشو حتی یه ذره برای انقلاب و کشورمون خرج میکنه گرم... این روزا یاد اولای کار خودم افتادم که خیلیا اذیت کردن و چقدر دل که نشکستن! منی که هیچی نبودم و نیستم و اگه یه ذره اعتبارم دارم همش بحرمت خون شهیداس...مهم اینه حتی یه آدم نالایق و کمترینی مثل من تو این فضا رنگ بگیره، شکل بگیره، آبرو بگیره... مهم اینه الان کدوم طرف داریم شمشیر میزنیم... دم همه ی کسایی که برای آبروی ارزشهامون و عزتش حتی یه لحظه از ته دل شمشیر میزنن گرم... دم آقای مقصودلو (#تتلو) گرم! و همچنین اردشیر احمدی و همه ی اونایی که برای این آهنگ و ویدئوش زحمت کشیدن...مخصوصا ارتش جمهوری اسلامی
* خیلی وقته میخواستم بگم که: خیلی جالبه که بعضیا به بهونه ی حمایت و حفظ ارزشهامون، همون ارزشها رو با تهمت و غیبت و ناسزا زیر پا میذارن

 

متن حمید صفت:

سلام عرض ادب ؛ يه چند لحظه اي فكر ___ من اين عزيزو تا به حال نديدم و باهاش حرف نزدم ، اما ميخوام با همين فاصله كه تو جايگاه مردم هستم يه پيشنهاد بدم ؛ خودتونو بزاريد جاي ايشون اين همه سال داره كار مي كنه تو بي جوازي شروع كردن كار خوند شاد شيد يه چي گفتين غم خوند يه چي گفتين مو بلند كرد باز گفتين كوتاه كرد باز ، رف خارج اذيت شد ، از طرف حتي خواننده هاي اونجا اومد اذيت شد گرفتن مردم زدنش خال كوبي نداشت يه چي گفتين داره يه چي ميگين ، حالا به خاطر شما داره خيلي كارا ميكنه ، من باز ميگم به خاطر شما داره خيلي كارا ميكنه ، اما خيلي بي معرفتين ، يادتون نره ايشون ازتون پول نگرفت و لحظاتتونو همه جوره پر ، كرد .  من ميدونم يك دهم زندگي اين عزيزو نميدونم برداشتم اينه ، من اگه جاي شما بودم سعي ميكردم ازش حلاليت بطلبم ، اين پست براي چيريكي هاست دوست دارم راجبش فكر كنيد و از فردا عوض شيم ماه رمضون ماه اين تغيير هاست

 

ممنون از دوستانی که حمایت کردن به امید روزی که همه پشت امیر باشن

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/04/25 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخ حمایتو که فهمیدم .....حمید صفت نوشته بود مردم امیرو زدن پرسیدم همون دفه که چاقو خورده رو میگه؟؟؟آخه یکی یه بار گفت تتلو رفته بوده تجریش خیلی سال پیش مردم زده بودنش .................که اونم شایعه بوده...مرسی
پاسخ : اره همونو گفته همون چاقو و شمال.بله اون شایعه بوده

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/04/25 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم دمت گرم دو نفر بالاخره درکش کردن خدایا شکرت

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/04/25 و 9:55 دقیقه ارسال شده است

همون که با چاقو زدنشو میگه؟؟؟یا غیر از اونم بوده؟؟؟آخه یکی میگفت قبلنا رفته بوده تجریش مردم زده بودنش .................راسته؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه شایعس نزدنش این دو نفر حمایت کردن همین زدنی نبوده که


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 322
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 995
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,621
  • بازدید ماه : 2,621
  • بازدید سال : 69,822
  • بازدید کلی : 16,351,221