loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 371 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (36)

مدیر سایت:با سلام.خواستم بگم واقعا آمارای سایت خیلی پایینه خواهشا ادرس سایتو همه جا تو هر برنامه ایی مثل لاین، اینستا،تانگو  و سایر برنامه ها به اشتراک بزارید حق زحماتمون این نیست چند ساعتی دیر شد تو پست گذاشتن بعد میگن چرا نزاشتی؟رفتم سایت دیگ خوندم الله وکیلی همه سایت های تتل رو چک کردم هیچ کدوم به روز نیستن طرف فقط پست دعا میزاره یا آخرین پستش برای 2 هفته پیشه یا کلا جمع کرده سایتو بعد امارش بهتر از منه اما من  هر ساعت پست میزارم وضع سایت اینه  واقعا رسمش نیس یه کم انصاف داشته باشید ادرس سایتو حداقل برای 1 روز به اشتراک بزارید همه جا همه جا که میتونید عضو ها هم خیلی پایینه عضو شید تو سایت، 1 دقیقه وقت میخواد  بدون تایید ایمیل!!بخدا کلی چیزا دارم برای پیشرفت سایت خرید قالب گذاشتن عکس های پشت صحنه ویدئو انرژی هسته ای فول موزیک ویدئو و...... اما وقتی این امارو میبینم خداوکیلی نا امید میشم.در ضمن انجمن کاملا فعاله شرکت کنید توش.راستی از یکی از تتلیتیا واقعا تشکر میکنم که کمک کردن برای پیشرفت سایت ممنونم ازشون

ببخشید سرتونو درد اوردم این جوری پیش بره همه پستا رو نمیزارم مث بقیه بعضی از پستا رو میزارم از 20 تا 5 تا شو میزارم دیگ با خودتونه که چیکار کنید.از سایت حمایت کنید با به اشتراک گذاشتن ادرس همه جا حتی جایی که به نظرتون مسخرس با عضویت و...

با تشکر مدیریت سایت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط B.N در تاریخ 1394/05/31 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

سلام منم تازه اومدم با منم آشنا شید دیگه!!!!!!!!!
اینم آدرس ایمیلم:narges.dsoltani60@gmili.com
,واسم ایمیل بفرستید منتظر همتونم...خودتونو معرفی کنیدشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط pari در تاریخ 1394/05/30 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

ahaaaaaaaaaaaaaaaa
haminشکلک
bashe mamnoooonشکلک
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط pari در تاریخ 1394/05/30 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

salam man taze ozv shodam nemdonam chejori hemaiat konam lotfan rahnamai kooooonin
پاسخ : ادرس سایتو پخش کنید تو متن پست ها هست
یا به دوستان بگید بیان

این نظر توسط متین در تاریخ 1394/05/20 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

بازدید که فقط به پست گزاشتن نیست ، خیلی چیزای دیگه ی وبلاگت ایراد داره
پاسخ : بله میدونم مثلا چی؟

این نظر توسط بیتا در تاریخ 1394/05/18 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

واقعا از لطفی که به ما می کنید ممنونم اما من ایمیل ندارم که عضو بشم چون بچه ام شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم ممنون شما ادرس سایتو به اینو اون بگین ممنون میشم

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/05/15 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبی داری خوشحال می شم به وب منم سر بزنی
پاسخ : چشم

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/13 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

کدوم سایت
پاسخ : ااااااا همین سایت دیگ

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/12 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

میگم میتونی تو سایتای دیگه تبلیغ کنی مثله همین تبلیغی که گزاشتی هواداران پیشرو بزار شاید فایده ایی داشته باشه
پاسخ : گذاشتم تو همون سایت

این نظر توسط naser در تاریخ 1394/05/07 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید اول خدمت امیرجان و دوم خدمت اقا نادرگل و سوم تمامی بروبچ پشت صحنه
اقا من 15 سالمه و از الان دوست دارم اراده و پشت کار امیر رو داشته باشم یا مثلا بشم ناصرتتلو!!!!
داداش تتل صدات رو دوست دارم دمت گرم
مگه داریم!!!!؟؟؟
پاسخ : خخخخ

این نظر توسط سمیه و حسین در تاریخ 1394/05/05 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

اهنگات عالیه تتل جوووووووون دوست دارم هوارتااااااااا منو سمیه عاشق اهنگاتیم: Xشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,717
  • بازدید ماه : 1,717
  • بازدید سال : 68,918
  • بازدید کلی : 16,350,317