loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 297 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:ايشون اسمشون روشونه "استاد شجريان" و واقعا تو سبك خودشون استادن و جاهايى كه ميخونن رو حتى من فكرشم نميتونم بكنم ولى اولا اين مقايسه اصلا درست نيست و سبكامون باهم خيلى فرق داره و من فكر ميكنم تنها دليله اين نوع مقايسه اين باشه كه به لطف و ياريه "پروردگار" من هم تو سبك خودم استادم چون خودم ساختمش اصلا و بود و نبود ايشون هيچ دخل و خرجى با موسيقيه من نداره و از خدا ميخوام كه هميشه باشن و سالم و موفق !!! دوما بازم منو آقاى شجريان هيچ ربطى به هم نداريم مثل اين ميمونه كه بگين مثلا خسرو حيدرى اومد جاى حميد سوريان رو گرفت !! چه ربطى داره ؟!؟ خسرو اصلا فوتباليسته و حميد كشتى گير !! اينه كه ميگم جاى اين حرفا پست قبليمو تو روزنامه هاتون بنويسين لطفا مرسى٦

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/01 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

این روزنامه ها همیشه ضر میزنن


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,044
  • بازدید ماه : 2,044
  • بازدید سال : 69,245
  • بازدید کلی : 16,350,644