loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 1098 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (18)

مدیر سایت:سلام دوستان من ی ویدئو رو اماده کردم راجب شادمهر که ببینید، امیر دیشب گذاشت پیجش و گفت که زشته این کارا و آهنگ دزدی و اینا پرچم ایران میاد پایین بعد ی پست دیگ گذاشت که من فحش و ب جونم میخرم اما نمیزارم پرچم ایران بیاد پایین و ماها نباید بریم از خارجیا آهنگ اسکی کنیم.گفتش که صدات قشنگه خوب خودتم اهنگ بساز نه اینکه به دزدی.و الانم این پستار و حذف کرده  و بخاطرش کلی فحش خورد.منم ب سختی پیدا کردم ویدئو رو گذاشتم ببینید.

اما واقعا راست میگ امیر اصلا کاره درستی نیست به خصوص از یه خواننده قدیمی و با تجربه البته اینم بگم که بار اولش نیس و زیاد این کارو میکنه اونم از عربا و یونانی ها حتما دانلود کنید چون الان تو نت نیست و واقعا دیدنیه

برای دانلود ویدئو روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/05/04 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

من به شما یا تتلو توهین کردم؟! من دارم منطقی جواب شما رو میدم! من کاری به توهینا ندارم اگه طرفدرای شادمهر توهین کردن طرفدرای تتلو هم توهین کردند در حالی که نه شادمهر مقصر بود نه طرفداراش این تتلو بود که با گذاشتن اون پست باعث این توهینا شد!(بهتره بگذریم از توهینا)
در مورد مجله های معتبر و این چیزا شادمهر 15 سال پیش بدونه خوندن آهنگ سیاسی و حمایت از دولت و این چیزا تو مجله واشنگتن پست ازش بعنوان سلاح ایران علیه امریکا نام برده شد! مجله تایمز شادمهر رو جز 100 خواننده برتر جهان در سال 2007 قرار داد همین دو سال پیش شادمهر بهترین ویالونیست جهان شد! از لحاظ مجله های خارجی و سایت ای معتبر که بهتره دنبالش نری چون چیزه بدرد بخوری پیدا نمیکنی!
در مورد طرفدار من حرفی ندارم باید ببخشید هم ولی خیلی خنده دار بود! دوست عزیز تعداد طرفدار به تعداد فالورای اینستاگرام نیست هر چند اینطور که من شنیدم اکثرا برای چیز دیگه پیج تتلو رو فالو کردن من رفتم تعداد لایکای یه پست تتلو رو دیدم 45 هزار تا بود پستای شادمهر حدود35 هزار تا لایک میخوره! اختلاف فقط 10 هزارتا ولی اختلاف فالور بالای یه میلیون مگه داریم مگه میشه؟! شما اگه میخوای ببینی کدوم طرفدار بیشتری داره تعداد بازدید ویدیوها تو یوتیوب,تعداد دانلود آهنگ و آلبوم نظرات مردم در مورد آهنگ و این چیزا رو ببین نه بیا بگو چون تتلو فالور بیشتر داره محبوب تره!
اگه میبینی من میام جواب میدم چون تا حالا با طرفدارای تتلو بحث نکردم فکرشم نمیکردم یه روز بخوام بحث کنم
شکلک
پاسخ : منم توهین نکردم فقط پست تتلو رو گذاشتم.شما مدرک داری نشون بده؟مگ داریممممممممم؟این همه خواننده سر تر از شادمهر هستن بعد اون بهترین ویالونیست جهان بشه؟خیلی خندیدم.من خودم دیدم شادمهر تو 1 هفته 30 هزار تا نمیخوره اونم خیلی کم پست میزاره تتلو تو 12 ساعت 40 هزار تا میخوره نه تو 1 هفته شادمهر تو یک هفته انقد نمیخوره تتلو تو 12 ساعت 40 هزار تا میخوره دیگ گندش نکن.منم مدیرم سرم شولغ هست دیگ جوابتو نمیدم.بله شما ویدئو تتلو رو ببین بیشترین دانلود و لایکو تو یوتیوب داشت.و جزو تاپ سرچ گوگل شد

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/05/04 و 16:49 دقیقه ارسال شده است

من نمیخواستم بحث ادامه بدم ولی دیگه شما دارید بحثو از حد خارج میکنید و یه جوری دارید توهین میکنید! شما این وبلابگ رو برای خوانندت درست کردی یا برای مخالفت با شادمهر؟
اما آهنگای کاور شده توسط شادمهر:
بی تو,دل دیوونه,مشکوک,باور و این اواخر حس خوبیه! کلا 5 آهنگ نه از هر 10 تا 8!
شادمهر کسیه که بالای 200 آهنگ داره و سبک همه با هم فرق میکنه و شبیه هم نیستن! حدود 200 آهنگ که اکثرشون هیت شدن. شادمهر از کارای متنوع خوشش میاد و چون خواننده و آهنگسازی تو ایران نیست و موسیقی ایرانی اونقدر غنی نیست مجبوره سراغ سایر کشورا بره تا بتونه طرفدراشو راضی چون طرفدارای شادمهر آهنگ تکراری و ضعیف نمیخوان.تعداد دانلود بازدید ویدیوها از سایتای معتبر نشون میده شادمهر چقدر محبوبه. شما نمیتونی شادمهر رو درک کنی که شادمهر مال دهه شما نیست.اینو بدون هیچ خواننده ای نیست که ایراد نداشته باشه شادمهر هم ایراد داره منم میتونم یه وبسایت بزنم چیزایی که علبه تتلو هست بزارم توش ولی اینکار درست نیست شما هم بهتره بیخیالی شی اسم آهنگای کاور شده هم نوشتم که دیگه خودتو زحمت ندی
پاسخ : نه خیر بازم هست آهنگ ترفدار کلا کاوره از اخر تا اولش.تتلو اون ویدئو رو گذاشت منم باید میزاشتم کارم اینه بعد کلی فحش دادن منو و تحدید کردن جمع میکنیم وبو منم گذاشتم اینو ببین اونایی ک فحش دادن و تحدید کردن چ گوهی میخورن؟منم سر این 2 ویدئو رو گذاشتم که کلی تحدید و فحش دادن من بازم گذاشتم ببینم چ گوهی میخورن؟مگ من تو پستا گذاشتم ویدئو رو؟نه تتلو گذاشته ب من چه بدم نگفته حقیقتو گفته اما نباید منو فحش بدن و تحدید کنن.شما همین آهن
انرژی هسته تتلو رو تو معتبر ترین مجله ها و سایت های خارجی هست تتلو 1/5 ملیون فالو خورده شادمهر 200 هزارو خورده ای فرقشو ببین میفهمی طرفداره کی بیشتر تازه اون خارجه امکانات داره ترس از دستگیری هم نداره

این نظر توسط رهام در تاریخ 1394/05/04 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

یه سوال اهنگهای استادتون تتلی پرچم کشوررو برده بالا شکلک
پاسخ : بله برده بالا.خیلیم خوب میدونم فرقشون چیه 15 ساله داره میخونه اوسگول

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/05/04 و 8:22 دقیقه ارسال شده است

دوستان عزیز من نمیخوام از کار شادمهر حمایت کنم اتفاقا من خیلی هم بدم اومد که کاور کرد چون میدونم خودش استعدادشو داره! حرف من اینکه تتلو نباید به این موضوع ورود میکرد چون سبکش با شادمهر فرق میکنه و این کار باعث سوتفاهم شد و همونطور که دید باعث توهین به هر دو خواننده شد به هر حال ایرانیا حساسن! در مرود امکانات هم باید بگم شادمهر از وقتی رفته امکانات داره تو ایران هیچ امکاناتی نداشت حتی اجازه ورود به استودیو های مجاز رو هم نداشت! من ویدیو جدید تتلو رو دیدم کم امکاناتی نداره والا!
در مورد آهنگسازی اول باید بگم شادمهر چون رشته اش موسیقی بود چند ساز رو تو هنرستان موسیقی یاد گرفت بعضی سازای سنتی مثل سنتور رو هم از بردارش یاد گرفت و گیتار رو هم از روی کتاب و ویالن رو هم از روی ویدیوهای سایت یوتیوب! در مورد آهنگسازی من حرفی ندارم چون کلاس شادمهر مشخصه! من نظر خودم رو نمیگم(در مورد آهنگسازی) که بخواد با نظر شما تضاد داشته باشه اینا حرف امثال سیاوش قمیشیه که شادمهر رو بهترین آهنگساز ایرانی معرفی کردن!
خیلی خوش حال شدم که نظرات شما رو خوندم چون بعضی از سوتفاهم هایی که برام ایجاد شد برطرف شد به هر حال موفق باشید و اگه چیزی گفتم که ناراحتتون کرد معذرت میخوام امیدوارم موفق باشید خداحافظشکلک
پاسخ : درسته من بازم میگم باید یکی میگفت که هم مردم بدونن کاور میکنه هم خوده شادمهر دیگ کاور نکنه.اگ آهنگ سازی بلده خوب برو بهش بگو خودت بساز شما این پستم بخون موفق باشید
http://www.amir-tataloom.rozblog.com/post/4193

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/03 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

درضمن ببخشید که طولانی شد اما اینم بگم که تتلو برا منم یه اسطورس چون تتلو تو کمترین امکانات و بدون پولو کلاس ساز و این حرفا آهنگساز شد و اگه بهتر از شادمهر نباشه بدتر نیست (خدا وکیلی بخوای نگاه کنی آهنگایی داره که اکثریت باهاش حال کردن و واقعا قشنگ بودن) ببین اگه امکانات شادمهر یا بقیه رو داشت چی میشدشکلک البته به احتمال زیاد شما نظرتون با من خیلی فرق داره ...

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/03 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

من از شادمهر خوشم میاد باهاش پدرکشتگی ندارم که بخام الکی ضایعش کنم و هم من و دوستامو تتلو و همه حرفمون اینه که نابغه موسیقی جهان به قول شما چرا میاد آهنگ این و اونو کاور میکنه حس خوبیه اولین آهنگ نبود که مشکوک کلش کاور بودو خیلیای دیگه بعدشم خود شادمهرمیدونه چی کار کرده و چیزی نگفته شما چرا انقد ناراحتید؟؟؟دوست عزیز این کار تو کل دنیا اسمش دزدیه همه دنیا هم بهش میگن دزدی پس به کلمش گیر نده که مشکل نداره چون هست شما ببین تو خارج اگه کسی این کارو کنه چ کارش میکنن....فارل ویلیام یکی از آهنگاشو از یه خاننده که خیلی ساله مرده الهام گرفت (فقط الهام نه کاور) خانواده طرف شکایت کردن و کلی جریمه شد چون دزدیه برادر حالا به ایرانیا نگا نکن که یه اسم الهام و این حرفا میذارن روش و ماست مالیش میکنن میره....منم امیدوارم این بحث همینجا تموم شه اگه حرفی زدم ناراحت شدید هم شرمنده قصدم توهین به سلیقه کسی نیست شکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/05/03 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

من به انتخاب شما احترام میزارم ولی بنده هم 15 سال طرفدار شادمهرم! اونم برای من اسطوره است کسی که بهش ظلم شد و هنوزم داره بهش ظلم میشه نمیخوام وارد این بحثا بشم حرف آخرمو میزنم. من فقط ناراحتم چون رفتم تو صفحه ی خواننده ی مورد علاقه ام و دیدم طرفدرای تتلو اومدن به مادر شادمهر و حتی بچه یه سالش فحش دادن درسته به خاطر یه آهنگ به یه خواننده اونم کی شادمهر که کم کسی نیست توهین بشه؟به نظر شما اگه تتلو اون پست رو نمیذاشت این اتفاقات میافتاد؟ اینکه بگید تتلو به خاطر شادمهر اینکار رو کرد کاملا مسخره است ایشون میدونست این اتفاق میوفته ولی بازم این پست رو گذاشت هر چند میدونم هر چی بود زیر سر جناب اردشیر احمدی بود. به هر حال موفق باشید
پاسخ : ب نظر شما درسته برن پیج خواهر تتلو فحش رکیک بدن بهش؟به بابای خدا بیامرزش فحش بدن درسته؟تتلو گذاشت ک بودنن کاور میخونه کارشم خوب بوده باید میفهمیدن همه

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/05/03 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم منظور منو متوجه نشدید! من میگم اینکه شادمهر آهنگی رو کاور کرده به خودش مربوطه نه به کسی که سبکش ربطی به سبک شادمهر نداره! جناب تتلو اومدن گفتن شادمهر دزده فکر نکنم این انتقاد باشه! به هر حال من از نظرات شما فهمیدم طرز فکر ما خیلی با هم فرق میکنه! نمیدونم شاید شما تتلو رو آهنگساز بهتری نسبت به شادمهر میدونی!!! بهتره شما به فکر استاد خودتون باشید ما هم به فکر خواننده خودمون! موفق باشید(این برای مدیر عزیز سایت)
اما اون دوست دیگه! فکر نکنم یه طرفدار بیاد به خواننده مورد علاقش بگه دزد و بنویسه به طرفدرام میگم بیام پیج یارو رو ناقص کنن! در مورد آهنگ نانسی موسیقی برای من و امثال من برای آرامشه نه نژادپرستی و توهین به دیگران! کل آهنگ هم کاور نیست و فقط 15 ثانیه ازش هست! اما در مورد سطح موسیقی ایران بهتره یه تحقیق بکنی تا متوجه بشی شادمهر جز نوازادگان جهانه و چندین جایزه هم گرفته!
ببخشید زیاد شد به هر حال ماجرا تموم شده و بهتره ادامه پیدا نکنه چون برای هیچ کدوم خوب نیست موفق باشید!
پاسخ : بله برای من اسطورس تتلو چون از 15 سالگی خونده همه چیو دیده با تجبرس نسبت به خیلی از خواننده ها با این سنش.درسته ربطی نداره اما به نظرم باید گفته میشد که خیلی ها بدونن.بعدش تتلو اصلا نگفت برید فحش بدید خودشون خود جوش بودن اینم بگم کم نیومدن تتلو رو فحش بدن

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/03 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

اولا تتلو هم آهنگسازه هم استاد هم صاحب سبک که بقیه نیستن.....بعدم مگه نمیگی به شادمهرو طرفداراش فقط مربوطه؟؟؟خب تتلو هم گفت منم دوسش دارم دوس دارم استعدادا خودشو بشنوم پس میشه طرفدار پس بهش مربوطه.......اصن هرکی ایرانیارو ضایع کنه کارش به همه ایرانیا مربوطه اینم چون آهنگ نانسی خودخواه عقده ایو کاور کرده بدجور مارو ضایع کرد اگه کس دیگه بود انقد مهم نبود

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/05/03 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

ببین داداش شما داری کلا اصل قضیه رو ماست مالی میکنی!اولا اینکه شادمهر کاور کرده به خودش و طرفدراش مربوط میشه نه کس دیگه ای!دوما لحن حرفایی تتلو واقعا زشت بود اینکه بیای بگی دزد فکر نکنم حرف درستی باشه! اگه یکی بیاد به تتلو فحش بده شما چیکار میکنی؟! شادمهر بیچاره کاری به تتلو داشته؟ طرفداراش از روی تعصب جواب توهینای تتلو و طرفدراشو دادن به شادمهر چه مربوطه؟ که جناب تتلو دوباره پست گذاشت اسطوره وطن فروش! جالبه تو پست اول فرمودند من شادمهر رو دوست دارم بعد بهش میگه دزد و وطن فروش! خیلی برام جالب که اصلا ربط شادمهر به تتلو چه؟ تتلو آهنگسازه؟ استاد موسیقیه؟ به نظرم هر کس باید در حد خودش حرف بزنه
پاسخ : من چیزیو ماست نمالیدم.اره شما درست بخون بعد حرف بزن تتلو گفت چووون خودم شادمهرو دوس دارم میگم که کاور نکنه.اره ربطی نداشت اما باید میگفت چون پرچم کشورمونو میاره پایین وقتی کاور میکنه.نباید این کارو کنه چون کل موسیقی ایران میره زیر سوال.بله تتلو آهنگسازه نمیدونی تحقیق کن بعد بگو کل آهنگاشو خودش میسازه شادمهر که آهنگساز نی کلا کاور میکنه بعد کجاش آهنگسازه؟تتلو هم نزدیک 15 سال موسیقی کار میکنه استاده


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 1,711
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 8,948
  • بازدید سال : 45,223
  • بازدید کلی : 16,326,622