loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 57 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:اگه يه روزى قرار بشه مجوز بگيرم دوست دارم اولين آلبومى كه مجوز ميگيره همون زير هم كف باشه !! همون كه باهاش يه تنه اينور وايسادم و باهاش همه حتى خودم فهميديم كه زيرزمين ايران باشى سگش شرف داره به پشت بوم جاى ديگه وآغاز اين شد كه پشت بوم جاى ديگه براى هميشه از بين بره ! با همون آهنگا!! و دومين آلبوم هم تتليتى اونم باز با همون آهنگا چون جايى واسه سانسور نداشت !! همش خودم بودم و شما !!! كدوم و فيلتر ميكردم ؟! خودم رو يا شما ؟!؟ نفسامون وصل هم بود ممكن بود با فيلتر شدن يكيمون خفه شيم !!!٦

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ترسا در تاریخ 1394/05/09 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

خدايي حرفايي كه ميزني باعث ميشه نفس توسينه ي ادم حبس بشه


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 506
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,132
  • بازدید ماه : 2,132
  • بازدید سال : 69,333
  • بازدید کلی : 16,350,732