loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 267 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (3)

امیر تتلو:اولا مرسى از آقاى امير قادريه عزيز كه من البته سعادت آشنايى باهاشون رو نداشتم و اسمشون هم الان پرسيدم از دوستام كه بتونم تشكر كنم به خاطر ذهن باز و حمايت قشنگشون روى شبكه ى خبر ❤️ ايشالا خدا پشت و پناهتون باشه ❤️ اما در جواب اون دوستى كه انتقاد ميكرد بايد بگم كه "دوست دارم پست غير ارزشى بذارم اصلا "  منو نه جايى به رسميت ميشناسن ، نه جايى حساب ميشم ، نه بابت هيچ كدوم از كارام دستمزد و پاداشى ميگيرم و حتى كارام واسه تيم ملى و انرژى هسته ايمو هيچ جا پخش نميكنن sad وقتى من به عنوان يك هنرمند ويا كارمند ويا حقوق بگير واسه هيچ جا به حساب نميام و حتى يك بيمه هم ندارم چرا بايد انتظارى ازم باشه و يا انتقادى ازم بشه !! هر كاريم ميكنم از جيب خودمه و واسه دل خودم !! هر كارى هم واسه انرژيه هسته اى كردم يك كادو"به رهبرم و مردم ايران و ارتش و سپاه " بود و خودم دلم خواست به مملكتم خدمت كنم و خود خدا هم كمكم كرد كه برم رو "ناو" و به شما اصلا مربوط نيست كه من چيكار ميكنم چون من به اندازه ى كافى از بزرگترهاى واقعى كمك ميگيرم و خودشون هم در جريان همه ى كارام هستن شما فكر خودت باش كه انقدر حرص نخورى ٦

برای دانلود ویدئو روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/11 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

تتلو قربونش برم مارو داری این عشقی که بین تتلیتیا و خودته با هیچ چی عوض نمیشه اه تولد علی قاسمی خیلی خوشحال بود نزاشتن چند روز از خوشحالیش بگزره دوباره ناراحتش کردن چی ازش میخواین اخه

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/11 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

تو حقه انتقاد نداری تتلو هرجور دوست داره رفتار میکنه هر جور دوست داره پست میزاره و به کسی ربطی نداره اگه بفهمی و عقل داشتی که نداری خوب میشد

این نظر توسط سارا در تاریخ 1394/05/11 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

همین رو بگو والاشکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,004
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,630
  • بازدید ماه : 2,630
  • بازدید سال : 69,831
  • بازدید کلی : 16,351,230