loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 159 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (16)

خيليا ازم ميپرسن كه چرا "باتو٢" انقدر عقب ميوفته  من براى نوشتن آهنگ "باتو" يك هفته با يك نفر زندگى كردم و به هم محبت كرديم و عشق ورزيديم بعد از يك هفته رسيدم به جايى كه پر از محبت بودم و با اون دلى كه پر شده بود از عشق به سمت خدا رفتم و اين آهنگ رو براى خداى خودم نوشتم كه بندشو فرستاده بود كه منو پر از عشق كنه براى اين شعر و آهنگ و گفتم : باتو انگار همه چى مطلوبه ببين ، چقدر مرام و معرفت خوبه ، هرچه قدر گذشته هامون بد بود ولى بازم ما تو اون يك هفته بهترين بوديم چون خدابود و نيتم رو ميدونست و هر وقت كه بخواد ميتونه هركدوم از مارو بهترين كنه !!! واسه اينه كه اون آهنگ خيلى رو خيليا تاثير گذاشت  اما خيلى وقته كه ديگه اون حس قشنگ رو نتونستم درون كسى پيدا كنم و واسه همينه كه باتو ٢ نمياد ، آهنگ "باتو" يك آهنگ دو نفرس چون طراحى شده براى وصل كردن و وقتى كه ميخونم صحنه هايى از رقص دو نفره ى عروس و داماد تو ذهنم مياد پس ايشالا آدمش كه پيدا شد اونم يه هفته اى براتون تمومش ميكنم surprise٦

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/14 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم عزیزم وظیفه بودشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/05/14 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

درسته ...ممکن الخطاسشکلک

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/05/14 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

مرسی که نظر من رو نسبت به تتلو عوض کردین...من خودم به تتلو اطمینان قلبی دارم و مطمئنم که تتلو هیچ وخ اشتباه نمی کنه ... هرچی باشه یه ادم بزرگه و خیلی بیش تر از ماها می فهمه ...منم زود قضاوت کردم... الان تنها چیزی که به تتلو نمیاد ، دختر بازیه...بازم مرسیشکلک
پاسخ : این نکته هم هست اونم ادمه خوب اشتباه میکنه

این نظر توسط رزا جوون در تاریخ 1394/05/13 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

من تتلو رو خیلی دوس دارم ولی چون نمیتونم بهش برسم واسم مهم نیس باکی باشه فقط خوشبختیشو میخوامشکلک

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/13 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

تتلیتی 66 باور کن اون طوری که فک میکنی نیس من خودم خیلی رو تتل حساسم اما دلیلی نداره بدت بیاد اولن این قضیه مال خیلی وقت پیشه دومن اونا باهم صد ازدواج داشتن ینی نامزدش بوده بحث دختر بازی نبوده سومن الان نزدیک 1 سال یا بیشتره که تتلو به دخترا حتی دست هم نمیده یا حتی به صورت هیچ دختری نگاه هم نمیکنه ..................یه چیزایی هست قول دادم نگم اما اگه میدونستی واقعا دلتن واسش میسوخت و بهش حق میدادی به خدا تتلو پاک پاکه الان...اگرم چیزی بوده مال قبلن بوده

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/05/13 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

اصن به من ربطی نداره که تتلو چی کار میکنه ، زن می گیره یا نه ولی با این پستی که گذاش از چشمم افتاد...به نظر من تتلو به یه راهنما نیاز داره

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/13 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

میپرسم میگم خیلی چیزا رو خودم میدونم اما جون تتلو رو قسم خوردم نگم دوستم ببینه گفتم میکشم خخخخخ ولی تتلو خودش یه بار گفت نزدیک بود داماد شم اما خدارو شکر به طرز معجزه آسایی طرفمو شناختمو همه چی تموم شد این قضیه به همون ربط داره..............جالب تر اینکه بدونید تتلو کلا 2تا دوس دختر بیشتر نداشته الانم که پاک پاکه بقیشون سوء تفاهمن
پاسخ : ببخشید من ی آلبوم عکس از تتلو دارم با دخترا اونم تو و خونه با سرو وضع بد چ جوری 2 تا اخ

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/13 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

چشم ترسا جان میپرسم یه چیزاییشو میدونم اینکه وقتی تتلو چاقو خورد یکی بود که باهاش بود اما اون موقع میونشون شکراب بودو بعد از روزی که آهنگ بیخیالو خوند کلا همه چی تموم شد ولی حالا بازم میپرسم..............فک کنم همون که میونشون شکراب بوده یه هفته برگشته و دوباره رفته خخخخخخخخخ

این نظر توسط ترسا در تاریخ 1394/05/13 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

پانيز جون من جون تتل تو كه دوستت فاميله تتله بپرس اين قضيه يه هفته همخونه ي امير چيه

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/13 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

اون مال خیلی وقت پیش بوده دادا ترتیب بیرون اومدن آهنگای باتو و بیخیالو تموم شدو بگو تا بینم هست یا نیس خخخخخخخخ


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 627
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,253
  • بازدید ماه : 2,253
  • بازدید سال : 69,454
  • بازدید کلی : 16,350,853