loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 117 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:دوستان دو تا مسئله !!! يكى اينكه بغ بغو رو با غين مينويسن !!! دوّما حالا من دوست دارم تو صفحه ى شخصيم يه چيزى واسه دوستام بنويسم اين كه بد نيست  اما واسه شما زشته تو رسانه هاى ملّى و معتبر از بغ بغو مينويسين اونم با غلط املايى  واقعا يه تجديد نظرى بايد رو مطالبتون بكنيد من جاى مسئولين بودم حتما بهتون گير ميدادم !! اين همه موضوع مهم داره مملكت بعد شما مياين از بغ بغو گفتنه يه زير زمينيه خُل و چِل مينويسين ؟!؟!! زشته والا !!! اونم براى روزنامه هاى معروفى مثل اين !!!! اين يعنى تو كل كل افتاده حتى شركت بنز بامن و من اصلا هم اذيت نميشم با اين كاراتون وتازه پست بعدى رو هم به افتخارتون بغ بغو ميريم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,751
  • بازدید ماه : 1,751
  • بازدید سال : 68,952
  • بازدید کلی : 16,350,351