loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 204 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (6)

AmirTataloo:Fil migiri ?!? laugh hey be yaroo ke doorbin dastesh bood migoftam FIL migiri ?! Fek mikard migoftam film migiri ?!? Hey migoft are mail manam hey migoftam 2 taam palang begir

برای دانلود ویدئو روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/21 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

نه اونجاها که گفتم میچرخه پاسداران بود که من میدیدمش....خونه خودش تجریشه باشگاهش سعادت آباده تازه اریکه ایرانیانم که والتون مغازه بزنه زیاد میشه دیدش فک کنم.....سوالی داشتی بیا پیام خصوصی بده....کامننتارو یه وقت نمیبینم

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/05/21 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

تو پاسداران سریع تر پیداش نمی کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/05/21 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

تتلیتی 66 تو محدوده قیطریه و تجریش و سعادت آباد تتلو رو شاید ببینی...

این نظر توسط ترسا در تاریخ 1394/05/21 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

خوب بود ولي چه سريع ميرفت سراغ صحنه ي بعدي و چقد كم بود

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/05/21 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

من یه خواهشی دارم از paniztatality : من چند وقتی هس که به این درو اون در میزنم تا یه بار تتلو رو ببینم...من قصدم اصلا مزاحمت نیس...فقط میخوام برای یک بار تتلو رو ببینم ...حتی عکس و امضاء هم ازش نمی خوام ...خواستم بگم اگه میشه و شما می دونید ،‌ محدوده ی جایی که تتلو میره فوتبال یا باشگاه رو بهم بگید ...و من قسم می خورم که به هیچ کس نگم...اصلا قرار نیس که تتلو منو ببینه و بفهمه تتلیتی ام ....از دور هم که ببینمش کافیه ...حتی نیاز نیست شما آدرس دقیق رو بهم بدید... من حاضرم کل تهران رو هم بگردم تا یه بار شده حتی از دور ببینمش...خواهششکلکشکلک

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/21 و 2:07 دقیقه ارسال شده است

منظورش از دوتا پلنگ بگیر چی بود
پاسخ : نه منظورش حیون بود نه اون پلنگ گرفتید؟اینا خیلی پلنگنو اینا..... نه منظورش حیون بود


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 234
  • بازدید امروز : 1,553
  • باردید دیروز : 602
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 3,931
  • بازدید ماه : 8,443
  • بازدید سال : 44,718
  • بازدید کلی : 16,326,117