loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 55 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:دارم برميگردم از تمرين "هنرمندان" !! تمرينى كه اينبار خيلى زود تموم شد چون ديگه احتياجى به "امير تتلو" نداشت !!! اون تيمى كه من توش بازى ميكردم حتى يك هنرمند هم نداشت اما امروز كه رفتم سر تمرين همه هنرمند و پيشكسوت بودن و صفحه ى اينستاشونم بالاى ٦٠٠٠ تا فالور داشت و با منتخب ستارگان دنيا هم بازى داشت و به من گفتن برو sad جالبه !!! خيلى جالبه !!! خدارو صد هزار مرتبه شكر كه ديگه احتياجى به من ندارن و منم ميبخشمشون اما هوادارام فقط مال منن و شيش شهريور فقط روز من !!! يه چند وقتى ممكنه اعصابم خراب باشه نيام ولى سعى ميكنم كه پست بعدى رو شب نشده بذارم 6

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/05/29 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

خوشگل


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 785
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,411
  • بازدید ماه : 2,411
  • بازدید سال : 69,612
  • بازدید کلی : 16,351,011