loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 137 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (4)

امیر تتلو:نميدونم چرا واسه هركارى كه ميكنم جواب پس ميدم اما پس ميدم ! فكر كنم واسه اينه كه هوادارامو واقعا دوست دارم و نميخوام با كامنت يه سرى حسود ذهنشون راجع بهم خراب شه ! گفتم كه من تو حال خودم بودم و اردشير اين فيلمو گرفت و ديدم باحاله گذاشتم !! هميناين تسبيح رو هم خودم نخريدم و تو همون جعبه ى انگشترا بود ( هفت حرز شايستگان) دو سه روز ذكر گفتم باهاش و آرومم كرد و برام عادت شد !! كلا دستمه ديگه حالا از اين به بعد بيشتر ميبينينش !! ديگه عادت شده برام !! موقع خوندنم دستمه !! به هيشكيم ربطى نداره !! اگه واسه ريا بود با ركابى فيلم نميگرفتم كه زرنگا خوب يقم رو هم تا بالا ميبستم !!! پرچم ايرانم تو فيلمه چون اونم وسط خونمه وچون اونم باز يه كادو از دوستمه و تازه پرچم كشورمه و خيليم قشنگه و به خونمون جلوه ى باحالى داده اصلا مگه بده ؟!؟ نميتونم واسه يه فيلمه يهويى دكور خونرو يهو تغيير بدم كه  عجب بابا !! عجب !! بياين يكم واقعا فكرامونو تميز كنيم !! من واقعا تو حال خودم بودم و واقعا قصدم نشون دادن تسبيح و اين حرفا نبود و واقعا همون لحظه همون كه بودم بود بدون هيچ فكر و هماهنگى اى

برای دانلود ویدئو روز تصویر زیر کلیک کنید

 

 

برای دیدن ویدئو به صورت آنلاین با سرعت لود بالا کلیک کنید

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط B.N در تاریخ 1394/06/01 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

سلام امیر خوبی؟میشه فقط یه بار جواب منو بدی خیلی منتظر موندم یه نگاه هم اینور کن دیگه خوشتیپ.
(تقدیم به دکتر تتل)(دوستت دارم)
پاسخ : ها؟من امیر نیستم

این نظر توسط ترسا در تاریخ 1394/05/30 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

كاشكي من جاي اون تسبيحه تو دستات بودم

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/30 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

الهی فدات شم غصه نخور مرمان بی عشق همینن دیگه

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/05/29 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

چه قدر خوب یه ثوابی هم میکنه من فکر میکردم همینطوری تسبیح گرفتی ولی افرین یه ذکری هم میگی چه قدر خوب چه قدر عالی امیر عشقه دیگه کاریش نمیشه کرد


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,853
  • بازدید ماه : 1,853
  • بازدید سال : 69,054
  • بازدید کلی : 16,350,453