loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazanin در تاریخ 1394/06/02 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

به نظر من هر اتفاقی هم بیافته نباید دست به خد کشی زد خوب منم مامانم رو خیلی دوست داشتم حتی جونمم براش میدادم اما این کاریه که شده واگه من دست به خود کشی بزنم مامانم زنده نمی شه به نظر من همه یه روزی این اتفاق براشون می افته حالا نمی دونم الان شما ها درمورد من چی فکر میکنیدلابد میگید چه راحته اما اصلا این طوری نیست
تازه مامان 1سال هم نمیشه که از دنیا رفته. تازه منم دلم خیلی براش تنگ شده اما میدونم اون همیشه کنارمه

این نظر توسط donya h در تاریخ 1394/06/01 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

خوب من 4سال درد کشیدم درد کتک خوردن رو حالاچی شد الانم ک بش فکر میکنم سرم درد میگیره.شما میگی درد بزرگ مرد بزرگ میسازه ؟ ولی من دخترم نه پسر.ای امیر جون به نظرمن هیچ دردی دردناک تراز نبوسیدن مامانت نی .دراغوش نکشیدنش .حتی گفتن کلمه ی مامان به هیچکس.میتونی درکم کنی من 4ساله مامانمو ندیدم اغوش مامانمو حس نکردم 4ساله ک بی پناه بودم من از درد بی کسی دس به خود کشی زدم ولی هیچی نشد ..........................................نظرتون راجب درد های ک کشیدم چیه؟؟؟؟
پاسخ : خدا صبر بده بهت!!

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/05/31 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

خیلی رفتار همه بات بده ...واس همینه حرفات درد داره

این نظر توسط tataloo در تاریخ 1394/05/31 و 17:46 دقیقه ارسال شده است

آخه دیگه چقدر درد بکشیم تا برسیم بخدا
ولی خدایی ها تو این دردا بعضی وقتا پر از گناه
پاسخ : منظورت چ جور دردیه ک گناه میکنی کلی؟


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 1,711
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 8,994
  • بازدید سال : 45,269
  • بازدید کلی : 16,326,668