loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 81 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (5)

امیر تتلو:گفتم كه نگران نباشين !! گفتم كه من زنده ميمونم تا اون روز هر جورى شده اما اين سرى كارم به سرم و بيمارستان هم كشيد !! مريض شدم آقا مريض !!! جدى جدى از دست مَردُم  خدا شاهده بعضى از مردم انقد بى معرفتن كه دوست دارم قيد همه چيزو بزنم ولى تا ميام دو روز نباشم هوادارام انقد دلتنگ ميشن كه مجبورم باشم بى معرفتيه مردم مهم نيست !! ميتونم نباشم ولى دلتنگيه تتليتام مهمه ، پس بايد باشم  عاشق كه بشى ميفهى چى ميگم و بازم ميگم كه من "عاشق شدم آقا عاشق" بذار بگن خله !!! مگه واسه يه عاشق فرقى هم ميكنه ؟!؟ اون فقط ميخواد عشقش خوشحال باشه و پيشرفت كنه و موفق باشه !! بقيش اصلا مهم نيست !!! بقيش اصلا مهم نيست چون هممون يه روز ميريم و بزار جلوى همه كه رو سيا و پر از تتو و آشغال بوديم لااقل جلو خدامون رو سفيد باشيم ❤️ دوستون دارم

مدیر سایت:دوستان امیر رفته زیر سرم اما حالش خیلی خوبه پست گذاشته سرحاله و خوبه جا نگرانی نیست اما وقت نمیشه بزارم اینو گذاشتم ک نگران نباشین امیر خوبه فقط یه سرم بوده ک برا همه پیش میاد خیلیم سر حاله باشگاه بیلیاردم رفته و.....من شب سعی میکنم بزارم پستارو البته اخر شب گفتم چرا نمیشه دیگ.بیام میزارم همه رو

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رویا خانوم در تاریخ 1394/06/18 و 3:19 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ترسا در تاریخ 1394/06/17 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

اي من بميرم و اين روزتو نبينم اميرم اخه چرا اينكارارو با خودت ميكني جون ما تتليتيا شبا بخواب ترو خداااااااااااااا

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1394/06/17 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

عمو تتل نباشی رو تخت بیمارستان ، ما غمتو نبینیم ، ایشالا هر سری تر حالت خوب شه .

این نظر توسط سنا در تاریخ 1394/06/16 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

ازبس شب تولد قر داد ه که مریض شدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/06/16 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

الهی فدات شم قربونت برم من عزیزم عشقم همه ی زندگیم چرا مریض شدی اینقدر به خودت فشار نیار اهتگم ندادی ندادی والا من که راضی نیستم یعنی هیچکی راضی نیست بخاطره ما اینقدر به خودت فشار بیاری


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 388
  • باردید دیروز : 1,711
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 8,989
  • بازدید سال : 45,264
  • بازدید کلی : 16,326,663