loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 1577 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (15)

دانلود آهنگ زیبای امیر تتلو بنام تو نمیفهمی با تنظیم امیر D-Va که پنجمین ترک از آلبوم ممنوع هستش و آهنگ زیبایی شده و برای شما دوستان با دو کیفیت 128 و 320 آماده دانلود کرده ام پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی رو از دست ندید+تکست

 

 

Amir Tataloo - To Nemifahmi [320].mp3

 

 

 

Amir Tataloo - To Nemifahmi [128].mp3

 

متن آهنگ

 

تا دستِ گُل آب میدی ، تهمتِ بیجا میزنی
تا میفهمی جدیه ، وسطِش جا میزنی
بعد میگی دیوونَمی ، هه چه حرفا میزنی
تو نمیفهمی نمیفهمی ، تو نمیفهمی نمیفهمی
راه مینداری همه جا حرفارو پُشتم بیخودی
تا دعوا میشه میری خطارو روشن میکنی
ولی من خوب میدونم فرداتو پُشتم میدوئی
چون نمیفهمی نمیفهمی ، تو نمیفهمی نمیفهمی

دیگه با من حرف نزن ، برو بِم زنگَم نزن ، بذا فکرِ تو بپره از سَرَم
چه راحت از من دوری ، چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم
دیگه با من حرف نزن ، برو بِم زنگَم نزن ، بذا فکرِ تو بپره از سَرَم
چه راحت از من دوری ، چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم

وای چیا گفتی ، چیا شِنُفتی ، چه چیزای زشتی که برات ننوشتم
آبی که ریخته زمینو نمیشه جمعِش کرد
هرکی نامرده دَمِش گرم ، اصن هرچی که نامرده دَمِش گرم
باز حرَکاتِت ، همه خوبیاتو کمرنگِش کرد ، کاری کردی بترسه از عالم و آدم چشمَم
هرکی نامرده دَمِش گرم ، اصن هرچی که نامرده دَمِش گرم
شُل میگیری همه جا از کُپنا خرج میکنی
میبینی اعصاب ندارم خُب چرا لج میکنی
واسه لج بازیِ با من راهِتو کج میکنی
چون نمیفهمی نمیفهمی ، تو نمیفهمی نمیفهمی

دیگه با من حرف نزن ، برو بِم زنگَم نزن ، بذا فکرِ تو بپره از سَرَم
چه راحت از من دوری ، چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم
دیگه با من حرف نزن ، برو بِم زنگَم نزن ، بذا فکرِ تو بپره از سَرَم
چه راحت از من دوری ، چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/06/20 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

حرف نازنین حرفه منم هست رفتیم مسافرت نت نداشتم نزدیک بود خودمو بکشم چون دلم میخواست پستاشو بخونم هم اهنگو داده بود بیرون یعنی داشتم دق میکردم خدایش سایتت حرف نداره مشتی
پاسخ : ممنون مرسی

این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/06/20 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

اهنگ قشنگ بود دوست داشتم/اقا تورو خدا هر کی اینستا داره بره از دلش در بیاره اهنگه خیلی قشنگ میشه حیفه ادمین شما هم لطف کنید بهش انرژی بدید یعنی همه ی تتلیتیا اینکارو بکنن
پاسخ : مثل اینکه قرار بده باز ی فیلم گذاشته میدن ایشاالله

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1394/06/18 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

آقا ادرس سایتو بهم میگین ؟؟؟؟
پاسخ : www.amirtataloom.ir

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/06/18 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

عالی ...ببین چیه که مامانم هم خوشش اومد ....

این نظر توسط salar در تاریخ 1394/06/18 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

عالی
آغا از سایت یکی یه دونه شما ممنون واقعا زحمت میکشین ممنون
پاسخ : خواهش میکنم داداش

این نظر توسط سیاوش021 در تاریخ 1394/06/18 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

میگن اقای تتلو یه معلول رو شفا داده چرا......؟فلجه روی ویلچر بوده از جاش بلند میشه تا اهنگ تتلو رو قطع کنه.خخخخخخخخخخخ
پاسخ : اره خودش گذاشته بود پستاش |:

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/06/18 و 1:56 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ممنون از زحمات شما
پاسخ : خواهش میکنم
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/06/17 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

به به ناز نفست قناریشکلکشکلکشکلکشکلک اخه مگه داریم انقده خوش صداشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک هانشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط nazanin در تاریخ 1394/06/17 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

باور کنید همین الان از حمام در اومدم حتی هنوز سرم رو خوش نکردم رفتم پای کامپیوترمیشه امروز بار3یا4 که کامپیوتر روشن کردم این سایتتون ما رو متاد خودش کرده حالا تو این چند روزی که شمال هستم دغ میکنم . ازدست شما با سایتتون
پاسخ : واقعا خوشحالم ک معتاده سایتید.ادم خستگی از تنش در میره وقتی این همه زحمت بدون دست مزد میکشه بعد کساییی باشن ک پیگیر سایت باشن واقعا

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1394/06/17 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

20بود


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 1,026
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,652
  • بازدید ماه : 2,652
  • بازدید سال : 69,853
  • بازدید کلی : 16,351,252