loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazanin در تاریخ 1394/06/30 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

منم که همین طوریم
حالا بابای من گیر داده میخواد کاپیوتر ورمز بزارماهواره رو هم قطع کنه اما نمیزاریم کنه

این نظر توسط تتلیتی66 در تاریخ 1394/06/28 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

مدیر من یه معذرت خواهی به شما بدهکارم ....ببخشید
من دیشب اساسی با مامانم دعواکردم سر تتلو و دیگه یه جورایی مجبورم تتلو رو دوست نداشته باشم ...
من حالم خیلی بده ...و به خاطر مدرسه ها فقط اخر هفته ها میتونم بیام سایتتون...
وشاید نتونم براتون نظر بذارم و زحمتاتونو جبران کنم
امید وارم خدا حال هیشکی رو مث حال من بد نکنه ...خیلی سخته در عرض چند ساعت زندگیتو برای همیشه فرا موش کنی
اما بدونید من به سایتتون سر میزنم و دانلود میکنم
ولی اگه نظر ندادم منو ببخشید ...زندگی من برای همیشه عوض شد
ببخشید
پاسخ : خواهش میکنم هر وقت تونستید نظر بزارید


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 944
  • بازدید ماه : 5,619
  • بازدید سال : 72,820
  • بازدید کلی : 16,354,219