loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 83 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (5)

امیر تتلو:منم مثل نوشته ى روى عكس همونجورى كه ميخوام زندگى ميكنم با اين تفاوت كه هم ميخوام به همه كمك كنم ، هم ميخوام همه چيزو عوض كنم ، هم كارى ميكنم كه همه دوسم داشته باشن و هم ميخوام كارى كنم كه همه راضى باشن !! چون اول از همه خدارو دارم و بعدشم تتليتيامو و سوّم اين كه هم منفى هستم و هم مثبت ، جفتش ميگى نه ؟! بشينيد تماشا كنيد  آخرين صبح شهريورتون بخير ❤️٧

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/07/01 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

ولش کن همین ک زحمت میکشی کلیه.
ایول داری قرمزته
در کل سایتت تکه فقط ی چیز کم داره اونم اینه مدیر سایت ی بیو گرافی از خودش بذاره همین
پاسخ : ممنون از خودم؟؟در اینده شاید بذارم

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/07/01 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

باشه خر شدم.
سایتت هم عالی شده فک کنم استقلالی باشی همیشه زمینش ابیه.
پاسخ : باور کنید چیزی نیومده
نخیر بر عکس پرسپولیسیم اما قالب ابی گذاشتم چون سایت زیبا تره و قالب تو چشم نیست
ممنون

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/07/01 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

من نظر برای توهین خندوانه ب تتلو و امار سنجی دادم.ولی شما هیچ کدومو درج نکردی منظورم اینه.بعدش گفتید خندوانه رو دوباره بفرسم فرستادم.
بهترین سایت هم شما هستید ک همیشه ب روزید
پاسخ : چیزی اومده باشه حتما تایید میکنم نیومده بخدا

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/06/31 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

سلااام،اقا من دیگ نظر نمیدم الان دو سه تا نظر دادم اصن ندرجیدی. من دیگ نظر نمیدم.
در ضمن اقای مدیر سایتت هم عالیه.
سر میزنم ولی نظر نمیدم.
خااااااااااااافس
پاسخ : چرا؟منظورتونو نفهمیدم چرا نظر نمیدین؟

این نظر توسط paniztatality در تاریخ 1394/06/31 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

قاب جدید مباررررررررررررررررررررک خیلی خوشگله سایت خیلی قشنگ شده عالی بود عااااااااااااالی تر هم شد
پاسخ : ممنون مرسی نظر لطفتونه


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 234
  • بازدید امروز : 1,615
  • باردید دیروز : 602
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 3,993
  • بازدید ماه : 8,505
  • بازدید سال : 44,780
  • بازدید کلی : 16,326,179