loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 83 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:كمك تولد و كه نگرفتيم  تا اطلاع ثانوى چهار صبح رو هم تبريك نميگم  انفجار پُشت انفجار و تغيير پشت تغيير و خبر پشت خبر ، براى همه به جز خودم !!! درصورتى كه من خودم سالهاس منتظر يك انفجارم و يه تغيير و يه تولد براى شماره هفت ، اونم شماره هفت خودشون ولى هيشكى نتونست حتى يه شمع رو توم روشن كنه و همه فقط دنبال شماره هفتن به خاطر خودشون نه به خاطر خودش  اينو ميدونم كه نباشم خيليا نيستن اما اونا نميدونن و تلاش نميكنن براى بودنم و تنهايى هستم براى همه !!! دوباره تو شلوغى تنها و دوباره من حتى به دنبال يه اتاق تاريك و يه تخت دو نفره يه زندگى مرفه كه در حد هنرمنده و باز چشما همه بسته !! دوباره همه توقع دَرِ باز و ازم دارن و درها همگى قفل ولى عجب !! حالا همونا بيمار كه بشم ميان بيمارستان و نگران جلوه ميدن اما كارى نميكنن كه بيمار نشم !! نميدونن كه بميرم اونام نيستن وگرنه نميذاشتن انقدر مريض شم و "واقعاً" نگران بودن !!!!!يه روزى به خيال خودشون ميرن سر خاكم و حلاليت ميخوان اما اون روز هم اون تو چيزى نيست به جز خاك و يه سرى موجودات خزنده و قافل از اينكه اونجام رو زمين واسه من جا نبوده و نيست چون من دنبال چيزى از زمين نبودم، بيهوده گريه ميكنن و ميگردن اونم تا زمانى كه خودشون برن زير همون خاكى كه من نيستم !! ديگه هيچ وقت سمت من نميان چون اون موقع كه بودم بايد ميديدن و نخواستن كه ببينن و وقتى هم كه ميخوان ببينن ديگه چشماشون رو از دست دادن من نميترسم از اون روز اما بايد ترسيد!!!!!! ٧٨

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,514
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,140
  • بازدید ماه : 4,140
  • بازدید سال : 71,341
  • بازدید کلی : 16,352,740