loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 81 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:و اينگونه بود كه اولين تنظيم زندگيمو مجبور شدم بزنم !! خودتون ديديد  پول شعر نبود و مجبور بودم كه شاعر بشم !! آهنگ ساز گرون بود و بايد يه آهنگ ساز ماهر بشم ! الانم تنظيم كننده نيست !! خودم ميزنم براتون !! با ايمان و نام خدا پروژه ى تنظيمو همين نيم ساعت ديگه كه رضا رسيد باز ميكنم و انقد ميشينم پاش كه بهترين تنظيم دنيارو بزنم براتون !! ديگه اگه تنظيم كننده پيدا بشه هم نميدم بزنه !! خودم اين آهنگو ميزنم براتون !!! رو كاوراتون بنويسين تنظيم و شعر و ملودى امير تتلو !!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مینا در تاریخ 1394/08/27 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

من همانیم که به عشقش اهنگ میسازید نکنید به خاطر خودتون میگم نکنید دل به کسی نبندین وقتی دلش بیش شما نیست برا دل خودتون کاری کنید اگرم کاری میکنید.


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 965
  • بازدید ماه : 5,640
  • بازدید سال : 72,841
  • بازدید کلی : 16,354,240