loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 117 شنبه 05 دی 1394 نظرات (4)

امیر تتلو:يه سرى بهم ميگن تو الگوى خوبى واسه هوادارات نيستى !!!! اين روى سخنم با اونهاست !! دوستان من يه خواننده هستم اونم زير زمينى !!! پسر پيغمبر كه نيستم !! تازه بازم با اين حرفا ، الان چند ساله كه به عشق هوادارام ، خدا شاهده نه مهمونى ميرم و نه مشروب لب ميزنم و نه به طبيعت لطمه ميزنم نه حتى حشره اى رو آزار ميدم و نه گوشت حيوانات رو ميخورم و نه جابه جايي و مسائل مالى با كسى دارم و به كسى بدهكارم و نه حق كسيو خوردم !! ورزشمو هر روز ميكنم و همرو تشويق ميكنم بهش و الان ديگه نمازمم چند وقته ميخونم و خيلى كاراى ديگه كه گفتن نداره !! مطمئنم هيچ هنرمندى همه ى اينارو باهم رعايت نميكنه در صورتى كه اونا درامد هاى آنچنانى دارن و به رسميت شناخته شدن و اونا تو رسانه ى ملى ميرن و ميان و مسئولن نه من كه تو خونم نشستم و در و ديوار و نگاه ميكنم !! در ضمن من نخواستم الگو باشم !! كسى هم منو از اول با دستمزد زياد پرورشم نداده و مديريتم نكرده !! جايى هم اصلا منو به رسميت نميشناسن و حقوقى برام قائل نشدن كه در خور يك "الگو" باشه !!! هر چيزى هم دارم خودم به دست آوردم و خودم ياد گرفتم !! من بچه مجيديه ام و ننه بابامم نه منو اروپا به دنيا آوردن و نه كلاساى ويژه گذاشتنم !! همينم كه هستم يه جوونه تنهاى ايرانى كه تنها جرمش خاكى بودن و نقش بازى نكردن و تتو داشتنه !! همون تتويى كه بهترين بازيكن تيم ملى مونم داره و تو تلويزيونم نشونش ميدن و همه هم بهش احترام ميذارن و كسى هم مشكلى نداره باهاش !!! در ضمن اينجا هم صفحه ى شخصيمه و صدا سيما نيست !! نميدونم چرا و رو چه حسابى اين همه توقع از من دارين !!! ٧

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hedyeh در تاریخ 1394/10/13 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

خودت خيلي رك اما سر بسته جوابشون رو دادي ولي ميخوام بازم بگم كه همه بدونن:آره تتلو اصلا الگوي خوبي نيس چون به هواداراش صداقت -خجالت نكشيدن از گذشته و خونوادشون - اراده و پشتكار-صبر و تلاش-عشق به محيط زيست و حيووناي بيگناه و ورزش و اينا رو ياد داده.
اگه اينا كاراي بد و خجالت آوريه باشه پس تتلو هم الگوي بديه ولي من به تتليتي بودنم و الگويي كه دارم اااااافففففففففففتخااااااااااااااااااارررررررررررررررر ميكنم.خوب و بدش هم به هيشكي ربط ندارهشکلکشکلک

این نظر توسط روجا در تاریخ 1394/10/11 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

ر کی گفته ببخشید ببخشید .........خورده چشاشون دربیاد چیه چی فک کردن معلومه از رو حسادته تو دنیا فقط دوتا مرد واقعی هست یکی بابام یکی امیر تتلو اممممممممممممممممممممممیر تا جون دارم پشتتم

این نظر توسط امیررضا در تاریخ 1394/10/05 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

هر کسی گفته یا هر آقازاده ای یا هر مسئولی گفته غلط کرده گفته با هفت جدو.......امیرتتلو یه مرد واقعی واقعی یه سوپر استار بی نظیره.......2 هزار بارم میگم امیرحسین مقصودلو الگوی من جوون 23 سال هستش.تو زندگیم 2 نفر الگوی من هستش یکی کریس رونالدو دومیش امیرحسین مقصودلو وسلام نامه تمام.کور شه هر که نتوان دید

این نظر توسط ana در تاریخ 1394/10/05 و 18:07 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
likeشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 234
  • بازدید امروز : 1,646
  • باردید دیروز : 602
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,024
  • بازدید ماه : 8,536
  • بازدید سال : 44,811
  • بازدید کلی : 16,326,210