loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 119 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:آقام راضى بود ازم ! خدارو شكر  عكسه رو سنگ قبرش ميخنديد !! تتليتيام پيشش بودن وشلوغ پلوغ و خوشحال بود !! عاشق مهمون بود از اولشم بهش قُل دادم اين خاكى كه توش دفنه رو ، رو چشام بذارم و از خجالتش درام و ميذارم !! نه به حرف به عمل  بهش قُل دادم ديگه "آقام" رو تنها نذارم !! انقدر حرف از چاپلوسيو دستمالى نزنيد بابا من تو زندگيم چاپلوسيه هيچ بنده اى رو نكردم و نميكنم حتى اگه بميرم اگه ميكردم وضعم اين نبود و تنم پر از تتو و زخم و درد نبود و خيلى زود تر از اينا به خيلى چيزا رسيده بودم !! چاپلوسى اين شكلى نيست !! من با هيشكى ديگه كارى ندارم وهيچى از سياست نميفهمم !! فقط و فقط رهبر مملكتم رو ميذارم رو چشمام چون اگه يه خونه اى رو دوست دارى بايد به صاحب خونش احترام بذارى !! بزرگتر احترامش واجبه و آقا، پدر و بزرگ كشورمونه !! احترام ايشون حفظ شه احترام ايران و احترام هممون بالا ميره مثل همون عكسى كه آقاى پوتين با احترام جلوى رهبرمون نشسته بود !! چقدر غرور آفرين و زيبا بود !! نبود ؟!؟ معنيه پدر رو من ميفهمم كه از دست دادمش و همه وقتى ميفهمن كه خدايى نكرده از دست بدنش !! احترام به بزرگتر كشورمون و كسى كه انقد جايگاهش پيش خدا بالاست كه سالهاس رهبر بزرگترين تمدن دنياست و به خاطر ايران حتى سالها از كشور خارج نشده رو بايد نگه داشت  بسه بيمعرفتى !! همه جاى دنيا همه رهبرشون رو حمايت ميكنن و احترام به بزرگتر چاپلوسى نيست بلكه ادب و معرفت و شعوره !! به خودمون بيايم !! نذاريم ديگه دشمن شاد شيم !! ان شاءالله كه عشق تو سرزمينمون جارى بشه و ميدونم كه ميشه ، بقيه نميگن چون جراتشو ندارن !! اونا ترسو و چاپلوسن نه من و ما !! خدايا شكرت 💙❤️٧

مدیر سایت:عکسا کیفیتش زیاد شد اما بعضی عکسا مث این خودش پایینه کیفیتش

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیررضا در تاریخ 1394/10/28 و 2:00 دقیقه ارسال شده است

بهترین جملاتی که میشد از حضرت آقا گفت همین بود.بی نظیر بود حرفات امیر حسین مقصودلو عزیز و محترم.خدایا تورو به حق امام زمانت\"آقای ما رو عمر طولانی نسیب کن آقا شاد باشه ما جوونها هم شادیم به امام رضا راست گفتم و از ته دلم گفتم سید علی خامنه ای شاد باشه ما هم شادیم


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 820
  • بازدید ماه : 5,495
  • بازدید سال : 72,696
  • بازدید کلی : 16,354,095