loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 751 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (50)

امیر تتلو:اون آهنگايى كه اومده بيرون كه اومده بيرون !!! اينايى كه اين روزا ميذارم هنو نيومده بيرون هيچكدوم !! اووووووووو نگم برات !! مغزم پيچيده از كار زياد اما به گرد پامم نميرسن با اينكه پول ميدن !! غيرت و زحمت و هدف رو نميشه با پول خريد !! همين الانشم هيچ خواننده اى تو تاريخ اندازه من آهنگ نداره خدايا شكرت

مدیرسایت:سلام دوستان امیر 3 یا 4 تا ویدئو گذاشته که این دانلود شد و گذاشتم بقیشم چیز خاصی نیست داره پیانو میزنه یا میخونه.ممنون از لطفتون جواب های تک تکتون رو دادم

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1395/03/31 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

خخخخخ ببخشید اشتباه شد میخواستم بگم میخواد بره ؟؟شکلک
پاسخ : نه منظورش جام جهانی توی روسیه اس

این نظر توسط FERESHTE در تاریخ 1395/03/29 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

امیر رفته روسیه؟؟شکلک
پاسخ : خخخخ نه ایرانه

این نظر توسط فرشته رمضانی در تاریخ 1395/03/21 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

حمیدرضا دایناتونیک کیه؟؟؟شکلک
پاسخ : تنظیم کنندس تازه دیدمش منم

این نظر توسط فرشته رمضانی در تاریخ 1395/03/19 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

راستی توی اون یکی سایتتم عضو شدم که خانوادمون هم اینجا هم اونجا بزرگتر بشه راستش من از اون سایت زیاد استفاده نمیکنم ولی خوب الکی عضو شدم که امار بره بالاااشکلک
پاسخ : خیلی ممنون مرسی لطف کردید

این نظر توسط فرشته رمضانی در تاریخ 1395/03/13 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

مسخره میکنی؟؟ دو تا داداشام بدنیا اومدن بعد کلیم مهمون داشتیم بعد دختر خالم گفت حالا که دختر خاله ها همه جمیم لب تابتو بده من به حمیدرضا بگم عکسشو بذاره بعد اون گفت اسم منم ثبت کرد منم گفتم بهت بگم ی وقت فک نکنی من بودم
پاسخ : شبیه رمان بود (((: خخخخ باشه اشکل نداره

این نظر توسط فرشته رمضانی در تاریخ 1395/03/04 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

ی وقت فک نکنی که من بودمشکلک
پاسخ : نه اصلا

این نظر توسط فرشته رمضانی در تاریخ 1395/02/30 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

سلام مدیر خوبی؟؟چقد جالب بود دعوای شما دو تاشکلکشکلکشکلک واقعا خوددرگیرهشکلک
پاسخ : هههههه

این نظر توسط فرشته رمضانی در تاریخ 1395/02/25 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

اولا درست صحبت کن بعدشم شخصیتو نشون میدی منم میتونم از این حرفا بهت بگم اقااای مدیر
پاسخ : والا اخه شما یهو بد حرف میزنی جواب خودتون بده من فقط جوابمو دادم نگقتم شما مشتاقی که

این نظر توسط فرشته رمضانی در تاریخ 1395/02/21 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

مگه من گفتم قصدشو داری یا نه؟؟ همچیم مشتاق نیستم عکست و ببینم
پاسخ : هه
خوبی؟
باشه منم مشتاق نیستم بزارم نگفتم مشتاقی چرا خود درگیری

این نظر توسط فرشته رمضانی در تاریخ 1395/02/17 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

منظورم این بود که یدونه عکس از خودت بگیر و بزار تو سایت
پاسخ : والا قصدشو ندارم


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 3,813
  • بازدید سال : 40,088
  • بازدید کلی : 16,321,487