loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 111 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (2)

امیر تتلو:چون پست آخره و فعلا نميخوام تعادل پيج رو به هم بزنم ترجيح دادم متنش اين باشه چون قبلى چُس ناله بود و زشت بود واسه يه #قهرمان  كلا فداى سرم هرچى شد و هر اشتباهى از هركى بود يا هركى مارو زد و رفت يا فروخت !!! چون اعتقادم اينه همه چى خواست خداست و حكمتى داره و فقط و فقط اين مسائل قويترم ميكنه !! مهم اين نيست كه بقيه چيكار ميكنن و چى فكر ميكنن !! حتى مهم نيست كه بقيه باشن يا نباشن !!! من ميسازم دنيامو يه نفره و شده انقدر قوى شم كه يازده به يك همه تيمارو ببرم و قهرمان جهان شم اين كارو ميكنم !! تا بفهمين بعضيامون چقدر بى ايمان و سست عنصريم !! با تيم ايران هم نذارن با يه تيم ديگه ميكنم !! من كه بازى نكردم هيچ جا !! همه جا ميتونم باشم تو بگو اصلا مالديو !!!! مثل مارادونا و مثل سوباسا كه هر دو اينكارو كردن !! من ميتونم چون با اونا بزرگ شدم و دركشون كردم و خداى من و اونا يكيه و ميتونم چون ميخوام !! بى شرفم اگه نكنم !! من هستم تا تهش و شرمندگيرو يه روز ميبينم تو چشاى همه ميبينمتون ٧

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماري در تاریخ 1395/03/09 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

براي شمايي كه زحمت ميكشيد بدونه توقع

تقديمي به حميدرضا خان -----------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

شکلکشکلک
پاسخ : واقعا ممنون دستتون درد نکنه زیباست

این نظر توسط ماری در تاریخ 1395/03/06 و 4:38 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااام خوبی آقا حمیدرضا خان
خسته نباشید جز تشکر نمی تونم کاری بکنم
واقعا ممنون از بودنتونشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون بله
دستتونم درد نکنه
خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,703
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,329
  • بازدید ماه : 4,329
  • بازدید سال : 71,530
  • بازدید کلی : 16,352,929