loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 508 سه شنبه 30 آذر 1395 نظرات (1)

امیر تتلو:نميخوام بهتون فاز بد بدم و اميدوارم كه امشب بهترين شب زندگيتون باشه امّا من نميدونم چرا به نظرم هيچ چيز متفاوتى نيست و هر شب شب يلداس !! اونم تو اين روزا ! همشون سرد و بلند و هر شبشم هم انار بود و هم هندونه !! من با كارام و شعرام و آهنگام گرم كردم اين شبارو واسه خودم و اميدوارم واسه هوادارام !! كلى كار دارم ! كلى شعر و تمرين و كلى فكر و كلّى فاصله تا هدف  الانم فقط فكر جمعه هستم و پخش آهنگ "چرا" و فكر رسيدن به ليگ فوتبال !!! هر جا هم برم بدتر عذابه برام چون كارم عقب ميوفته !! چرا !!؟؟ نميدونم  شايدم واقعا ديگه پير شدم  شايدم به خاطر اين كه امشب يه دقيقه بيشتر وقت دارم تا به #قهرمان ى نزديك شم ٧

مدیرسایت:ایشالله شب خوبی داشته باشید و خوش بگذره بهتون

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط M.N.L.Z در تاریخ 1395/10/01 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

هلوووووووووو مای فرندزززززززززززز ؟؟؟‌هوردیو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطوری اقا حمید رضا دیدم پستت رئ خدا خیلی بهت رحم کرده امیدوارم همیشه سلامت باشی......................یه نکته ای بگم ک امیدوارم اصلاح کنی تو پست این پنج اهنگ درنبود خوده امیر و بعد نود روز منتشر شد رو لطفا حذف کن........... یه نکته دیگه داداش شماا خودت تتلیتی امیر هم عشقی واسه هواداراش کار میکنه شمام عشقی واسه ما کار کن و مطمئن باش اگ دوباره شروع کنی نتیجه میرسی ....................... قوربان شما خدافظظظظ شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اسم شریفو نمیدونم
خانوم حقیقتا هر چیزی یک دورانی داره یا داداش (:
البته حدس میزنم خانوم باشید
خلاصه اینک هرچیزی یک دورانی داره قبلا جایی برای چت نبود جایی برای خوندن اخبار امیر نبود هر بچه شیر نخورده ای گوشی دستش نبود اینستا خیلی کم طرفدار داشت تلگرام ک نبود و و و ...
و طرف مجبور بود بیاید سایت بخونه اخبارو کامنت میزاشت
سایت پیشرفت میکرد ماهم تا صب میشستیم آرشیو درست میکردیم و متن و عکس و..
اما بعد مدتی تلگرام و اینستا و بچه 10 ساله ها گوشی بدست شدن دیگ کسی نمیاد سراغ سایت برای خوندن اخبار
یه مدت انقدر چت روم سایت شلوغ میشد که هر ماه مجبور میشدیم که پاک کنیم ک سایت سنگین نشه
امیدوارم جواب کاملی بوده باشه براتون
بنده یک روزی مثل شما اخبارو میخوندم از سایت ها و فعالیت خیلی زیادی توی انجمنشم داشتم که حالا بگذریم اتفاقانی افتاد ک ما الان خودمون شدیم ادمین سایت بنده هم وقتی میبینم سایت بازدهی نداره دیگ واس چی کار کنم؟
روی سایت دیگم دارم کار میکنم که خیلی امار بهتری داره و روی هاست اختصاصی و قالب و...یک کار فوق حرفه ای


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 1,204
  • بازدید سال : 68,405
  • بازدید کلی : 16,349,804