loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 257 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (2)

همان طور که قولش را داده بودیم

 

پخش اختصاصی

 


دانلود اهنگ جدید امیر تتلو بنام تو تو دید من نیستی با تنظیم نادر کوهستانی که هفتمین ترک از البوم من هست شعر و ملودی و اهنگسازی از خوده امیر بوده پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این اهنگ زیبا وشنیدنی رو از دست ندید با دو کیفیت 128 و 320

 


 

AmirTataloo-To Too Dide Man Nisti(320).mp3

 

 

 

AmirTataloo-To Too Dide Man Nisti(128).mp3

 

 

 

تو توو دید من نیستی ، کجـــــایی
چطور انقده نترس و شجاعی
چطور انقده بد شدی خدایـــــی
تو تو فال من نیستی ، چرا نــه
چرا محل نمیذاری به آدم
چرا گریه نمیکنی به یادم...

 

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت
کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی
منم بزنم با پیانو

یه وقتایی همه چیز سیاس
دلهره پنجره باز
هیچیم نی که اصلا بده فاز
فاش میشه ازت هر هفته یه راز
اینم که میبینی افتره ماست
هیچ نقطه ی روشنی نی
خودتو بکش همینی
من خودمو کشتم اینی
نرفتی چون مشتری نی
هیچ راه برگشتی نی
این زندگی رفتو برگشتنی نی
اینو بفهمو شل نباش
شاید اون یکی مثله من مشتی نی
ما وقت استفادش میریم
رفیق همه چیمونو واسش میدیم
این چیزارو تا تهش دیدیم
امثال تو رو صد بار بخشیدیم

اونایی ام که اضافی ان خودشون میرن

  ♫♫♫

تو تووو اتاق من نیـستی چرا نه
چطور انقد یهو میشی یه نامرد
چرا نمیرسه هیشکی به دادم
هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع
نشد غافل ازت حتی یه بار شم
همیشه من همینقدر دوست داشتم..

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت
کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی
منم بزنم با پیانو

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مینا ملودی در تاریخ 1394/02/31 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

عاشق این اهنکم.یاد روزای خوب میفتم.فدا همکی.فدا همه مهربوناشکلک

این نظر توسط مینا ملودی در تاریخ 1394/02/31 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

عاشق این اهنکم.یاد روزای خوب میفتم.فدا همکی.فدا همه مهربوناشکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,445
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,071
  • بازدید ماه : 4,071
  • بازدید سال : 71,272
  • بازدید کلی : 16,352,671