loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 1105 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (1)

AmirTataloo:miporsan BATO 2 koodoome ?!? Khob 60 bar dige ham beporsan ma baz mikhoonimo mizarim asan mage man az sobh ke pa misham ba shoma nistam ta shab ?!? Yani ta farda sobesh saat 6 ?!? Mage man gheire shoma eshghi daram ?!? Mage man hamsaro karo zendegio restoorano namayandegi daram ?! Karo zendegimin dige Khob dandam narm dige biain BAtO 2 ine doretoon begardam

برای دانلود ویدیو  روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیه در تاریخ 1394/04/22 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

توروخدا امیرجووووون زودتر بده بیرون این اهنگو.من بی صبرانه منتظر این اهنگم...خیلی دوستت دارم.تکی تککککککککککککککککککککککک
میخوام باهات صحبت کنم ولی نمیدونم چ جوری...خسته شدم بس که خودمو به در و دیوار کوبیدم تا باهات صحبت کنم...هعععععععععععععی
خیلی دوستت دارم.موفق باشی


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,184
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,810
  • بازدید ماه : 3,810
  • بازدید سال : 71,011
  • بازدید کلی : 16,352,410