loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 101 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (1)

امیر تتلو:چهار صبحتون مبارك  راستش خيلى خوشحالم كه ماه رمضون شروع ميشه ! هم به خاطر حالو هواى خودش و هم به خاطر اون دوره ى پاكى كه قراره از همين الان شروع بشه و هم به خاطر اينكه حس ميكنم خيليا شبيه من مجبورن زندگى كنن  يعنى تا سحر بيدار بمونن و بعد از راز و نيازشون بخوابن  حس خوبيه فك ميكنم كمتر تنهام من امروز از خدا ميخوام كه خيليا بتونن خودشون و بذارن جاى من و ببينن تو اين ١٤ سال چى كشيديم در حسرت كنسرتامون و كارامون كه همه بى تبليغ و بى پشتوانه و حتى بى پاداش بود و اين روزا تموم شه ديگه  ميگم كه يه ماه كار كنى اونم با تمام عشق و بعد حقوقتو ندن ميفهمى چى ميگم ! چه برسه به اينهمه سال !! تازه اووووووو چقده خورديم پس گردنى  چقدر استرس و چقدر توهم !!! واقعا زيرزمين خيلى تحمل داره و واقعا توهم زائه، هنوز صداى زنگ خونه رو ميشنوم حسه بدى دارم روزى شصت بار !! من امروز از خدا ميخوام كه واقعا بتونم تو كشور خودمون كنسرت بذارم اونم نه فقط به خاطر خودم چون واقعا خيلى برنامه ها دارم و ميدونم كه ميتونم خيلى خيلى مفيد باشم و سازنده  الهى آمين

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدف در تاریخ 1394/03/29 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

چون دوسش دارم و یه چیزایی هم راجبش شنیدم منم نیت کردم چهارده روز ببینم میشه یا نه
پاسخ : ممنون از نظرتون


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 857
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,483
  • بازدید ماه : 2,483
  • بازدید سال : 69,684
  • بازدید کلی : 16,351,083