loading...
سایت هواداران امیر تتلو
پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی

برای ارتباط مستقیم با مدیر سایت روی تصویر بالا کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
HamidReza بازدید : 105 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:وقتى چند روز ماه تو آسمون نبود و هيشكى نفهميد ديگه چى ميشه گفت ؟!؟ از هركى پرسيدم گفت پشت ابره اما ابر تو آسمون نبود و ماه هم نبود !!! در ضمن ماه كه پشت ابر نميمونه !!!  ميگم ماه تو آسمون نبود !! من آمارشو دارم !! ميدونم نبود  اما حتما اونقدرى قدرت نداره كه نبودش حس نميشه !!! بايد مثل خورشيد بود كه يه روز نباشه همه يخ ميزنن و ميميرن !! من خيلى چيزا ازش ياد گرفتم !! پس كارى نميكنم كه انقد ضعيف و كم نور شم كه نبودم حس نشه !!! من صدام كه ميگيره بدتر ميخونم و داد ميزنم من يه كار ميكنم يه روز نباشم تعادل به هم بخوره و من تعادل رو برقرار ميكنم ! لااقل بين هواداراى خودم  يه جمله اى هست ميگه انقد خوب باش كه بزرگترين تنبيه واسه بقيه اين باشه كه برى !!! ميخوام انقد خوب بشم كه وقتى رفتم ايران بفهمه كيو و چيو از دست داد من ميسازم دنيامو يه نفره  امشبم بيدار ميمونم و شعر مينويسم تا بريم تو سه روز بيدارى  من به يه ورم هم نيست و مثل سگ ميدوئم  من الگوم خره ، خر !! بالاخره ميرسم هرچقدر هم كه بارم كنن !! حالا ببين  من همرو شرمنده ميكنم و انقدر خوب و قوى ميشم كه وقتى رفتم همه دلتنگ بشن و نگران و ناراحت چون حقشونه  بايد تنبيه شن !! ميگى نه ؟!؟ بشين تماشا كن  شماره هفت بيداره ٧

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6427
  • کل نظرات : 4533
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 576
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 869
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,495
  • بازدید ماه : 2,495
  • بازدید سال : 69,696
  • بازدید کلی : 16,351,095